Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tis dat ik er geen ruimte voor heb en ze eigenlijk een beetje eng vind
Maar anders had ik ze misschien wel gehouden. Ze weten nu al precies wanneer ze lekkers krijten 
Had al een voerballetje en een boomstammetje met gaten gekocht bij de PetsPlace maar verder viel hun aanbod tegen
Aangezien ze zo'n takkeherrie maken met op hun huisje en de tralies kauwen heb ik toch maar wat knaagspeelgoed besteld en nieuw hooi, volgens mij is dit het hooi dat altijd wordt aangeraden? Ben benieuwd wat ze ervan vinden

Wil ze binnenkort eerst maar eens los in de gang hebben lopen. 

Het is een heel mooie leeftijd en voor de cavia een fijn einde, maar je schrikt er wel van als het zo onverwachts komt..
Ik ken het verdriet van mijn ratten, elke keer weer vreselijk, daarom ben ik ermee gestopt destijds.
Ze gebruiken de houten groente en de slinger best fanatiek! Ze kauwen niet meer aan hun huisje en tralies. Die druiven die daar hangen laten ze links liggen maar die vond ik zelf veel te leuk

Alleen wanneer ze schrikken, dan sprinten ze heel snel terug hun huisje in
Als ik m'n pa kon overtuigen een grotere kooi te kopen zou ik dat doen. Maar hij is ze liever kwijt dan rijk dus dat gaat helaas echt niet
Ben allang blij dat deze kooi voldoet aan de minimale 120cm...
Dus ik denk dat ze niet zo blij zouden zijn als ik die weghaal. Erop durven ze ook wel voor brokjes en drinken gelukkig. Ondanks dat het best wel een flinke sprong is.