Verder pak ik haar nooit op dus ik heb geen idee of ze dikker is en haar tepels opgezet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnnaB schreef:Zometeen het dierenasiel te pakken zien te krijgen, vind het toch wel een beetje spannend! Ik hoop dat ze me gewoon gerust kunnen stellen en met zekerheid kunnen zeggen dat ze bij een gecastreerde ram heeft gezeten..
Bibbi wordt wel steeds feller in het verdedigen van haar nachthok / het stuk waar haar "nest" (het is niet zo netjes meer) zit.
Op dit moment is Boaz bij de dierenarts om gecastreerd te worden. Ik moest hem vanochtend vroeg al brengen en kan hem - zonder tegenbericht - om drie uur weer op gaan halen. Het arme ding.. Hoop dat alles goed verloopt.
Edit: "Nee, we weten dat alleen van onze konijnen. Ik kan dus niet met zekerheid zeggen of ze bij een gecastreerde ram heeft gezeten." Mijn dierenarts is gelukkig bereid het even te checken en te kijken of mijn zorgen terecht zijn..
Willeke_ schreef:Jannicke: ben heel benieuwd hoe er op wordt gereageerd
Anna: zou leuk zijn!
MarlindeRooz schreef:Lol ik heb 3 gecastreerde rammen en een intacte voedster (vader, zoon, moeder en peetvader) in 1 ren en dat gaat prima hoor. Er wordt wel eens gejaagd maar meestal gaat het perfect!
Hoop dat er geen baby's komen!
Je kan evt ook overwegen 4 konijnen te doen, dan valt er niet 1 buiten.