Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 01:00

Ik wil zo graag naar Amerika gaan dit jaar, maar dan alle dingen ook doen die ik nog niet heb kunnen doen... Ik wil graag mustangs zien in het wild, foto's maken van paarden in prachtige omgevingen en weetik veel wat... Hoop echt dat het mij gaat lukken. Ik hoop in Juni of Oktober te gaan, maar als ik kittens krijg kan oktober wel moeilijk worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 01:44

Mustangs :D , toevallig Cloud? :P .

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 01:48

Cloud? :P

Ik zou deze road trip 4 jaar geleden al doen maar toen was het zo droog in de Rocky Mountains dat er veel bosbranden waren. Was te riskant. Heb nu in ieder geval dezelfde mensen een bericht gestuurd of het mogelijk is om langs te komen :P Word niet goedkoop :') Ticket + autohuur is 1100 euro. Ik hoop een reisgenoot te vinden, want het is een rit van 1700 mile :') Ca 27 uur rijden. Maar ja... Wie wil dat nou gaan doen := Maar als ik een reisgenoot vind kunnen in elk geval de huurkosten en benzine kosten verdeeld worden (500 euro zijn de huurkosten, dus 250 de man).

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 07:00

xFioon schreef:
Ik zweer nog steeds bij mijn voertoren. Met een gewone bak hadden ze het zo naar binnen geschrokt, nu eten ze niet eens de hele portie per dag die ze eigenlijk mogen.
[ [url=m/dV0cL7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn moeder heeft deze ook, maar haar katten trekken gewoon het hele ding om zodat alle brokjes eruit vallen :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 11:28

Poekies hebben een cadeautje gekregen, ze zijn alleen nog aan het bedenken wat ze er van moeten vinden :+
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 11:36

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 11:37

Wat een hel om dat ding in elkaar te zetten.. Maar goed, dan heb je ook wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 11:49

Leuk ding Froukje, lijkt me onhandig om goed te maken ja!

Heb kitten en volwassen voer gemengd en totaal 2 volle scheppen in bakjes gedaan, kijken hoe het nu gaat en of ze zich volvreten.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 11:55

Haha leuk Froukje! Ik heb vorige week zondag op de show een handgemaakte mand gekocht voor de kitties, nou ze hebben dat ding nog geen blik waardig gekeurd. Grrrr! Die vrouw maar vertellen dat alle beesten ze helemaal fantastisch vinden, dus ik hoop maar dat dat nog komt. En anders hoop ik dat de kittens over een paar maandjes hem fijn vinden.

Afbeelding
Deze is het, letterlijk een foto van de show, de grote variant in grijs met wit. Heb er al catnip en valeriaan op gesprayd, snoepjes in gelegd maar ze lopen er met een boog omheen. :') Hopen maar dat geduld het sleutelwoord is, want ik heb zo'n hekel aan miskopen altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:04

Hier gingen ze helemaal los met een plastic tas (nog steeds) dus wij met onzr goede bedoelingen zo'n ritselzak gekocht.. Ding is nog nooit een blik waardig geweest.. :+

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:14

Haha ohh dat herken ik ook inderdaad! Had een paar van die goedkope Action tunnels, en dat ding van de Lidl, en toen zag ik een super leuke fluffy roze tunnel in een dierenwinkel liggen, veel te duur maar ze waren zo gek van tunnels. Niks doen ze ermee, om te janken dat soort dingen :') ondankbare beesten haha. Eigenlijk de speeltjes waarover ik hoor of lees dat 'katten ze helemaal fantastisch vinden' daar doen ze hier vrij weinig mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:20

Ze lachen je uit , dan raakt het kwijt en dan haal je het uit het stof en opeens is het een hot item :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:22

Die goedkope tunnels van de action en matten zijn hier ook een succes. Of die dingen aan een stokkie, al die goedkope poedersuiker zijn leuk en die dure rotdingen kijken ze niet naar om, leuk die arrogante beesten.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:23

Die van ons vinden het meest simpele ook leuk, of het moet honderd euro kosten zoals een huge krabpaal denk ik. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:42

Krabpalen zijn hier ook in trek, maar die scoren we via marktplaats voor een schijntje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:46

Krabpaal ben ik een krent in , die zijn 2dehands voor prikkies. Vaak alleen met de tekst bijna niet gebruikt en staat hier te verstoffen :P

Wil wel dolgraag de catit serie uitbreiden :P

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:32

Ik kocht ooit een leuk roze met lila mandje voor Mowgli, ding werd totaaaaaal genegeerd. :+
Totdat ik dat mandje eens neerzette voor het logeerhondje, toen moest en zou Mowgli erin en sindsdien maakt ze er vrij veel gebruik van.
Momenteel is dat mandje zelfs bijna 24/7 bezet, Mo en Jhula wisselen graag af. *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:46

Katten zijn ook jaloers he, zodra iemand anders erin ligt moeten hun ineens ook :+.

Wij hebben toen we onze eerste kitten gingen halen zo'n gourmet ton overgekocht en nu ligt die hier nog steefs in, iemand had er eens 4 te koop, nu staan er dus tonnen dokr het hele huis en meneer is helemaal blij :+

Afbeelding

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 17:56

Hahaha hij ligt er ook echt helemaal opgevouwen in :P

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 18:01

O wat een leuk topic, ik ga als alles goed loopt een verstoten kitten adopteren.
Een spierwit boerderijkitten, we hebben een oudere kattin en een kater...allebei gecastreerd/gesteriliseerd.
De kleine spruit is denk ik een week of 4 oud, misschien iets minder zelfs...hij drinkt goed, alleen de ontlasting gaat nog niet zo vlotjes.
Ik hoop dat hij het haalt en onze familie kan vergezellen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:21

Afbeelding

Eerst was dat zo :+ Past niet meer eigenlijk.

Succes mindful! Hopelijk komt dat helemaal goed!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 19:43

Beloven schreef:
Katten zijn ook jaloers he, zodra iemand anders erin ligt moeten hun ineens ook :+.

Logeerhondje was er nog niet eens, enige verschil met anders was dat ik het mandje heb verplaatst. :+
En nu is het zo dat ze graag afwisselen, maar elkaar ook keurig met rust laten hierin dus niet dat er gebakkeleid wordt over de mand ofzo.
Op de bank hebben ze trouwens allebei hun vaste plekjes; Mowgli op schoot, naast me onder het dekbed of op de rugleuning schuin achter me en Jhula op het dekbed, op schoot of naast me op het kleedje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:07

Heerlijk in zijn ton :P

Afbeelding

Boris lag lekker zich te wassen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:08

Ja de kussentjes moesten er uiteindelijk wel uit, want dan pastte het echt niet meer :}

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:24

Zo Boris ligt er lekker charmant bij zeg haha! Kan niet lekker liggen :P

Ik heb net een nieuw topic gemaakt van mijn lieve kleine grote Sienna tijger! :D [BB-ITP] Tijger als huisdier??

Hier 1 van de foto's uit het topic:
Afbeelding

Knap dier! :D <3