Hier is het binnenspul bang voor de wind, dus ze zitten in het schuilhokje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als er hier nog eens een bij komt is het een Sheltie of Coronet, daar heb ik echt een zwak voor.
Ik was laatst voor een fotoboek foto's aan het zoeken waar hij niet met zijn neus omhoog zit, dat was écht flink zoeken

Erg spannend dus!
. Moeders geeft ook nooit geluid.
Mijn eerste twee cavia's waren juist Shelties, dus ik vind het wel jammer dat ik die nu geen heb.
Heb je het op kunnen nemen of slaat je camera niks op?
Ik ga twee cavia's bij die fokker kopen, vind het erg leuk dat ze een webcam op heeft gehangen, en dat de kopers ook mee mogen kijken. 
De app doet het eigenlijk altijd, maar je kunt wel alleen op je telefoon kijken. melody7 schreef:Wat leuk dat je ze zo al meteen kunt volgen, leuk idee! Hoeveel jongen heeft ze?
Ik heb deze: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_al ... 40636.html
Hoeveel afstand er tussen kan zitten weet ik niet precies, ik kan heel mijn hok prima zien. De kwaliteit is natuurlijk niet geweldig maar ik heb gewoon de goedkoopste genomenDe app doet het eigenlijk altijd, maar je kunt wel alleen op je telefoon kijken.
Spannend Tanja! Hoeveel had ze er de vorige keer?
Dat is inderdaad een flink nest!
Niet hele scherpe kwaliteit hoor, maar gaat om het idee haha.
Zippy wil ook nog wel eens popcornen en rennen, maar hij is ook een stuk jonger. Vanmiddag in de ren ging hij helemaal los, super leuk om te zien