Dankje xD
Esplendido
Ziet er interessant uit, die cursus!
Kaus
Ja, ik kan me idd voorstellen dat die cursus niet zo goed beviel, mijn god wat een reactie haha. Ik heb Arya niet heel recent meer gemeten, maar zal straks nog eens proberen. De vorige keer, als ik goed heb kunnen meten, zat ze vooraan in de 60cm qua schofthoogte en het gewicht schommelt rond de 27/28kg. Ze is heeft vorige week de 11 maanden aangetikt, dus wat dat betreft; ze is nog steeds wel jong en dat ‘uitzwaren’ moet nog komen. De niet-hondenmensen vinden haar natuurlijk al groot en volwassen ogen, maar dat stookt dan soms weer niet qua gedrag omdat ze nog genoeg moet leren hihi. En wen nog maar niet te snel aan de nieuwe pf, want ik ga weer wisselen een dezer dagen haha. Ik vind de foto te onduidelijk, dus moet nog even zoeken naar iets wat beter past

Denies
Dankje. En jeetje dat klinkt wel echt heftig die behandeling! Eerst meer pijn lijden om hopelijk dan wat verlichting te krijgen. Maar als het dan wel iets van verlichting kan geven is dat natuurlijk een strohalm waar je aan vastgrijpt, begrijpelijk. Hopelijk dat dit op lange termijn dan een beetje redelijk blijft werken en dat de pijn je leven idd wat minder in z’n klauwen heeft. Sterke