Maar daarnaast zie ik wel het liefst puntoren. Een dobermann met flappers vind ik echt niet om aan te zien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ZoZenn schreef:Wat is candy Al groot! Haha, skye. Ik wil zelf misschien een DP importeren en dan zit ik ook met van te voren aangeven om niet te couperen, maar dat blijkt toch best lastig zoals diandra ook al zei.
Even egopost: AJ is ziek, lijkt me een buikgriep. Hij heeft me vannacht 3x wakker gemaakt om naar buiten te gaan, zodra hij buiten was spoot de diarree eruit en zonet heeft hij zijn eten eruit gekotst. Twijfel om naar de DA of gewoon diarree remmers te halen, verder ziet hij er prima uit en waarschijnlijk zegt de DA toch weer 'hij ziet er prima uit, hier diarree remmers'
Van schreef:Ik zal het ook gewoon even aankijken Zozenn. Iedereen is wel eens een keertje beroerd
Gelukkig dat smaken verschillen. Ik vind het echt geen gezicht die staartloze konten. Zelfde geld voor mij voor honden met een krulstaart, kun je altijd zo mooi recht in dat gat kijken
kiwiwitje schreef:Ik ben het helemaal met je eens Diandra! Uiteraard zijn we allemaal (ofja dat mag ik hopen) tegen couperen. Maar in dit geval ben je wel behoorlijk gebonden aan het buitenland dus was een overgangsregeling voor NHSB, show en sport wel praktisch geweest.
En een topic gemaakt van de fotoshoot!
kiwiwitje @ [BB-ITP] staffie pups portfolio shoot
kiwiwitje schreef:Succes Zoe!
Hier zijn ze niet zo donker als jij schetst laragelukkig haha
Ik vind ylvi zo leuk
ZoZenn schreef:Wat is candy Al groot! Haha, skye. Ik wil zelf misschien een DP importeren en dan zit ik ook met van te voren aangeven om niet te couperen, maar dat blijkt toch best lastig zoals diandra ook al zei.
Even egopost: AJ is ziek, lijkt me een buikgriep. Hij heeft me vannacht 3x wakker gemaakt om naar buiten te gaan, zodra hij buiten was spoot de diarree eruit en zonet heeft hij zijn eten eruit gekotst. Twijfel om naar de DA of gewoon diarree remmers te halen, verder ziet hij er prima uit en waarschijnlijk zegt de DA toch weer 'hij ziet er prima uit, hier diarree remmers'
ZoZenn schreef:Ik zou nooit de mensen variant geven hoor, ik bedoelde of met AJ naar de DA of diarree remmers bij de DA halen!
In ieder geval, ik heb de DA gebeld en ze zeiden dat ik het beste diarree remmers kon komen halen en licht verteerbaar blikvoer van hen kon voeren dus dat heb ik gehaald. Vannacht ben ik er 1x uit geweest met hem, nog steeds diarree, maar het is wel beter dan de 4x van gister en hij heeft zijn eten binnen gehouden. Verder is hij nog steeds fit, maar wel moe van gister nacht waardoor hij nu nog steeds slaapt. Meestal is hij rond 10 uur wel weer wakker.
Wat was abbay kaal!.
Farjen schreef:Hoi iedereen, lang geleden dat ik hier nog gepost heb maar ik zit met wat een vervelende situatie..
Een paar maanden geleden hebben we een puppy van 5 maanden gekocht bij een fokker. (nu 8 maanden)
Daar kregen ze dagelijks rauwe kip te eten, 3 keer per dag.
We hebben hem ook een paar dagen dit gegeven, maar meerdere dierenartsen raden ons dit af om meerdere redenen dus zijn we overgeschakeld naar zo'n rauwe diepvriesworsten met vlees en groenten. Maar hij heeft een keer na zijn maaltijd gebraakt en sindsdien weigert hij rauw. Dan at hij gewoon een dag niet, ik heb dan hem wat korrels gegeven en dat at hij wel.
Dus sindsdien geven we eigenlijk al een paar maanden korrels. Maar het is zeker geen grote of goeie eter..
En vaak laat hij ze ook gewoon staan![]()
De dierenarts zei om er eens wat water op te doen zodat ze wat zachter zijn en de geur meer vrijkomt. Dat helpt een klein beetje maar met zeer wisselend succes. We waren nu enkele dagen weg en de honden verbleven bij mijn ouders. Ik heb hem donderdag ochtend een portie korrels gegeven en blijkbaar had hij die portie pas vrijdag avond op![]()
Hij is ook zichtbaar afgevallen.
Ik heb al geprobeerd met nat voer te mengen, kippenbouillon over zijn korrels... Als je er wat stukjes vlees ofzo tussen doet, vist hij het vlees ervan tussen en de korrels blijven liggen