Ze vindt mij ook nog lief gelukkig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Deze kliniek heeft standaard 1 da die altijd visites rijdt. Die is niet ingepland op de kliniek en ziet daar sowieso geen patiënten die dag. Daar zijn tig andere dierenartsen voor aanwezig op de kliniek.
Dot bedrag zou ik snappen als ze vanuit de kliniek speciaal naar je toe kwamen rijden, maar je wordt ingepland op de route die gepland staat waardoor er ook veel minder km gereden worden. Plus voor de medicatie en alles betaal je ook gewoon, zit al verrekend in verkoopprijs.
Ik weet heel goed waar je allemaal rekening mee moet houden, maar dit blijft een erg hoog bedrag. Sterker nog, een aantal dingen die jij noemt moet je vooraf al aangeven dat iets nodig is,anders zit het niet in de auto. Ook vergeleken met anderen klinieken is het sinds dit jaar dus bijna het dubbele.
Voorrijkosten zelf snap ik helemaal en vind ik normaal. Maar hier was het gewoon bizar, vorig jaar was het nog ander tarief. En Helemaal in vergelijking met het spoed tarief. Je kan bijna net zo goed ze met spoed laten komen, dat scheelt amper wat en dan hoef je niet de hele dag te wachten en klaar te staan.(Even overdreven, maar wij hebben wel expres vrijdag overdag de da laten komen omdat we niet zeker wisten dat het niet erger zou worden in het weekend en dan het spoedtarief zou zijn, plus dat ik dat liever niet doe, pas als het echt niet anders kan. Achteraf scheelt dat amper wat qua bedrag. Paard had die vrijdag niet meteen da nodig en doordeweeks hadden we nog wel afgewacht)
Met jouw redenering zouden de klinieken hier in de buurt ongeveer hetzelfde moeten rekenen en de kleinere zelfs meer. Maar er zit echt een fiks verschil in.
Neonlight schreef:Word je ingepland op een route en krijg je later een tijd te horen of maak je een afspraak op een bepaalde tijd? Bij mij is het het laatste en hangt de route dus echt af van de ingeplande afspraken, waardoor het kan dat de DA van precies helemaal de andere kant moet komen, verder als de praktijk is.