Leo schreef:Parker mag nog steeds in zijn oren groeienDie eerste foto is werkelijk waanzinnig!
Oh ja dat bijslapen als de pup slaapt... nooit verwacht maar zó nodig.Terwijl de nachten best goed gingen, het is gewoon erg intensief zo'n pup
Hahaha ja
Dankje, dat is ook echt mijn favoriete van de serie die ik gisteren gemaakt heb
Het was wel een uitdaging, want de foto's maak ik alleen, ze reageerden niet op filmpjes met geluiden die honden leuk vinden, en bleven mij vaak maar wat aankijken. De hoeveelheid brokjes die ik om de hoek de woonkamer in heb gesmeten zodat ze die kant uit zouden kijken...ik denk dat ik de rest van de week nog verdwaalde brokjes ga vinden 
Ja, je staat constant aan met een pup, dat had ik na al die jaren weer wat onderschat

Wat vreet ie uit? Moet ie alweer naar buiten? En in ons geval kwam ook nog het stukje Parker en Jarvis samen begeleiden voor een goede start erbij kijken. Constant dingen moeten managen vond ik best vermoeiend, terwijl hij hele nette nachten maakte. Maar toch, ik was vrij veel dagen echt kapot. Daarom heb ik binnenkort weer een weekje vakantie opgenomen, nu een vakantie waar ik ook echt kan ontspannen
Die eerste foto is werkelijk waanzinnig!

En thuiswerken ging wel maar Teams overleggen waren wel ingewikkeld omdat hij dan op de achtergrond soms stoute dingen ging doen (maar in de bench zitten krijsen was ook geen optie tijdens Teams overleggen