CaniTrail & CaniCross; Vallen en opstaan. Wie gaat mee op avontuur?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kanjerroos

Re: CaniTrail & CaniCross; Vallen en opstaan. Wie gaat mee op avontuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-24 20:23

Thanks voor de tips! Inderdaad is luchtvochtigheid sneller funest dan temperatuur.

@horsii: die kriekentrail ziet er echt fantastisch uit, goed gedaan zeg!

Wij hebben net na heel veel weken weer een stukje gelopen. 2,5 km om te starten maar heel erg genoten!

Pippa13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 09:11

Goedzo Kanjerroos! Klein beginnen is heel goed. En fijn dat je zo hebt genoten, daar gaat het natuurlijk om :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 17:59

Ik was vandaag in de buurt van Havelte, dus we hebben daar een rondje gelopen!

Afbeelding

Ook nog een mooie actiefoto met ee hunebed op de achtergrond :D

Pippa13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 19:13

Dat ziet er leuk uit zo bij de hunebedden! Goed dat je weer motivatie hebt en op de been bent *\o/*

Wij hebben afgelopen week niet gerend. De luchtvochtigheid bleef te hoog of het regende gewoon veeel te hard.
Over 7 dagen vertrekken we (weer) naar Noorwegen voor 3.5 week en de hardloopspullen gaan mee! Dus ik hoop daar nog wat mooie routes te gaan lopen.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 20:23

Heerlijk peelie.

Oh noorwegen, ik ben jaloers Pippa.
Heel veel plezier.

Hier deze week ook alleen een 4 en 3,6 km gerend ivm de hoge luchtvochtigheid. Gisteren zelfs 99%.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 21:40

De motivatie lijkt idd wel weer een beetje terug te zijn ja! Daar ben ik blij mee. Het was vandaag ook heerlijk om te gaan lopen.

Ik ben ook wel echt een beetje jaloers op dat je in Noorwegen gaat lopen! Ik wil ook :oo

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 11:46

Hoe gaat het hier met iedereen?

@peelie; wat goed dat de motivatie weer terug is! Prachtig stuk om te lopen, havelte!

@pippa; goede reis naar Noorwegen en heel veel plezier! Foto’s zijn altijd welkom :)

@horsii: heerlijk toch, dan maar kleinere stukken. Vond het afgelopen week een stuk beter qua luchtvochtigheid.

Hier ook weer de smaak te pakken! Gisteren voor het eerst 7km gelopen. Iets lager tempo dan normaal maar ook langere afstand dan normaal. Hoewel we de kleinere afstanden op hoger tempo beiden leuker vinden was dit wel een hele leuke afwisseling. Liepen samen met iemand en de honden deden het ook erg goed samen, smaakt naar meer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 12:29

Ons tuig is inmiddels verkocht, heeft iemand hier interesse in de nonstop dogwear canix heupgordel en riem?

Afbeelding

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 14:03

Welke maat is het en wat wil je ervoor hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 14:26

horsii schreef:

Maat m, 90 inclusief verzendkosten.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 15:40

Nala schreef:
horsii schreef:

Nieuw is de gordel 65

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 16:27

horsii schreef:
Nala schreef:

Nieuw is de gordel 65

Klopt! Dit is de gordel en de bungee.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 17:43

Van welk merk is de bungee riem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 17:56

Ik heb het als set van nonstop dogwear gekocht maar ik zie er geen merk op staan.

Pippa13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 19:58

kanjerroos schreef:

@peelie; wat goed dat de motivatie weer terug is! Prachtig stuk om te lopen, havelte!

@pippa; goede reis naar Noorwegen en heel veel plezier! Foto’s zijn altijd welkom :)

@horsii: heerlijk toch, dan maar kleinere stukken. Vond het afgelopen week een stuk beter qua luchtvochtigheid.

Hier ook weer de smaak te pakken! Gisteren voor het eerst 7km gelopen. Iets lager tempo dan normaal maar ook langere afstand dan normaal. Hoewel we de kleinere afstanden op hoger tempo beiden leuker vinden was dit wel een hele leuke afwisseling. Liepen samen met iemand en de honden deden het ook erg goed samen, smaakt naar meer!

Wij zijn inmiddels een aantal dagen in Noorwegen aan het vertoeven. Waar het vorig jaar te warm was om hard te lopen is het nu te koud of regent het heel hard. :brr: We gaan komende dagen wat noordelijker reizen en dan hopen we op beter weer. Ik heb de gopro mee om te proberen, dus hopelijk ook wat gave videos van canitrailen in Noorwegen :)

Ohja ik was dus heel dom zijn wandeltuig + lijn vergeten. Gelukkig kun je hier bij de lokale 'welkoop' ook non-stop dogwear kopen. Dus een mooi Ramble harness gekocht!

Sfeerfoto van vandaag:

Afbeelding

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-24 20:22

Ongelofelijk gaaf!! Hopelijk kun je daar een beetje gaan trailen! <3

@Nala die bungee is iig niet van Non Stop, die hebben heel ander type bungees. :) Ik denk eerder dat het een Black Wolf lijn is?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 17:11

Pippa13 schreef:
kanjerroos schreef:

Wij zijn inmiddels een aantal dagen in Noorwegen aan het vertoeven. Waar het vorig jaar te warm was om hard te lopen is het nu te koud of regent het heel hard. :brr: We gaan komende dagen wat noordelijker reizen en dan hopen we op beter weer. Ik heb de gopro mee om te proberen, dus hopelijk ook wat gave videos van canitrailen in Noorwegen :)

Ohja ik was dus heel dom zijn wandeltuig + lijn vergeten. Gelukkig kun je hier bij de lokale 'welkoop' ook non-stop dogwear kopen. Dus een mooi Ramble harness gekocht!

Sfeerfoto van vandaag:

[ [url=m/9FFt1T.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oohh gaaf!

Balen dat het zo regent.

Ik heb bedacht dat ik dit jaar eerst een tweedaagse trektocht door NL ga maken met de hond en als dat bevalt volgend jaar een lange tocht maken ergens. Of misschien nog einde dit jaar. Idk. Maar even zien hoe het loopt. Hahaha

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 12:32

Oh Pippa wat gaaf! En wat knap van Vidar dat hij het zo goed doet allemaal. Hopelijk inmiddels wat beter weer en ook nog wat mogelijkheden om te trailen.

@Peelie: klinkt tof! Weet je al waar je dan wil gaan lopen in Nederland?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 13:33

Utrechtse heuvelrug!

Pippa13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 16:33

Wij zijn inmiddels weer op Nederlandse bodem beland. Al moet mijn hoofd nog wel even in Nederland landen haha.
Uiteindelijk niet kunnen hardlopen in Noorwegen. Het weer was te nat, of veel te heet. En als het weer een beetje meezat, stonden we wild en kon ik niet douchen. En ik vind een warme douche wel erg prettig na het hardlopen. Daarnaast vond ik veel wandelroutes te tricky om hard te lopen. Ik wilde graag zonder gebroken botten thuiskomen. :')
Desalniettemin, hebben we wel prachtig kunnen wandelen en was het een fantastische vakantie!
Ik kan Noorwegen nog steeds aan iedereen aanraden. Voor Vidar was dit de 4e keer en hij deed het weer heel goed.
Ik kijk er naar uit om dit weekend weer lekker thuis een rondje te kunnen hardlopen!

Kleine impressie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 20:08

Oh prachtig, wat een heerlijke foto's

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:14

Oooh Pippa wat prachtig is het daar! Kan mij voorstellen dat jullie enorm genoten hebben.
Veel plezier weer met hardlopen!

Het is de afgelopen weken toch wel heel regelmatig mogelijk om een stukje te lopen met de hond, heerlijk! Jullie ook nog aan het trainen?

Pippa13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 15:06

Wij hebben vanochtend een heerlijk rondje gedaan! Toch fijn om weer in eigen omgeving te lopen. Sommige stukjes waren wel even ploeteren, daar stond het gras heel erg hoog. We hebben uiteindelijk 5km gedaan, aangezien ik het toch warmer vond dan werd aangegeven.
Ik heb ook voor het eerst met de GoPro op mijn borst gerend. Dat was geen succes _O- . Het is al een oud model die mijn vriend nog had liggen en bij het terugkijken van de video wordt je gewoon zeeziek van het schudden van het beeld haha. Dus toch maar kijken of ik in een nieuwe 10 of 12 versie kan investeren.
Al met al dus weer fijn om thuis te zijn en om ons vertrouwde rondje te kunnen lopen. En stiekem vinden wij het typische natte Nederlandse zomerweer heerlijk!

Pippa13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 12:28

Hoe gaat het bij iedereen?
Bij ons op een laag pitje vanwege de warmte en luchtvochtigheid. Maar gelukkig hebben we vanochtend weer een fijn rondje kunnen lopen.

Vorige week heb ik geprobeerd om aan het einde van ons rondje door de cross waterhindernis te hardlopen, maar die was dieper dan ik dacht haha. Vidar had gelukkig wel de grootste lol. _O-

Ook hebben we ons ingeschreven voor de NNT Rosendael! Super veel zin in en leuk vooruitzicht *\o/*

Filmpje van vorige week:
https://www.instagram.com/reel/C9zO56YI ... FyaTc2YXpk

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 12:37

Hier maar kleine afstanden ivm temperatuur en luchtvochtigheid.
Gisteren 3 km.
Bodi kan slecht tegen de warmte en hoge luchtvochtigheid.

Vandaag 7,5 km aan de heupgordel gewandeld.
Geen succes, bodi blijft trekken.
Ontspannen wandelen is er niet bij.
Morgen maar weer zn anti trektuig.
Leuk een herplaatser, maar af en toe Haha.

Gisteren
Afbeelding

Vandaag

Afbeelding

Afbeelding

Helaas aks het straks kouder wordt waarschijnlijk een stop ivm zwangerschap.