Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:je moet wel selecteren straks hoor,anders heb je allemaal inteelt en krijg je zieke en misvormde vissen
Zertab schreef:En nog een vraagje.. ik wil eigenlijk nog graag een drijfplantje in mijn aquarium. Welke raden jullie aan voor mijn formaat aquarium? Of toch beter maar niet doen? En komt er dan nog wel genoeg licht in de bak?
J0anieke schreef:Zertab schreef:En nog een vraagje.. ik wil eigenlijk nog graag een drijfplantje in mijn aquarium. Welke raden jullie aan voor mijn formaat aquarium? Of toch beter maar niet doen? En komt er dan nog wel genoeg licht in de bak?
Zou ik zeker doen, juist om licht te dempen. Voor kleine bakjes gebruik ik tegenwoordig salvinia minima.
Ann schreef:Ja, dat is helaas zo. Maar ik vind het ook wel fijn om niet de deur uit te hoeven nu we in corona tijd zitten. Andere spullen bestel ik ook zoveel mogelijk online. Je kunt ook wachten totdat je meer spullen nodig hebt?
Ann schreef:Melyoramel, wat voor sterkte qua filterpomp kan een Plakat betta aan? Moet er echt weinig stroming zijn of kan dit type betta met korte vinnen en staart wel tegen een normaal 60 liter filter?