Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze voert ze alle drie nog steeds, ook al zijn ze allang zelfstandig

mensen gaan veel plezier aan ze hebben
nieuwe aliens

Die was buiten beeld zijn andere zoon iets te hard aan het poetsen waardoor zoonlief piepte.
Zodra ik zijn naam boos zeg is hij meteen weg 
Ik irriteer me alleen mateloos aan dat plukken want dat is nergens voor nodig dat ie dat doet. Gelukkig is het vaak maar 1 veertje en valt het verder mee.)
Het is een behoorlijk felle tante en hij had geen handschoenen aan 
Ze heeft 's ochtends ook altijd een ochtendhumeur en moppert er dan flink op los 
(en daarvan is Hera de enige dame) De rest is wel te vertrouwen zonder handschoenen.

Ze eten gewoon uit mijn hand (doen ze allemaal trouwens). Alleen het vastpakken is een ander verhaal, want daar trekken ze de grens. (En terecht! Het blijven natuurlijk prooidieren). Maar ze hebben verder wel genoeg vertrouwen in me om niet weg te vliegen wanneer ik op 20 cm afstand sta. Wanneer mijn man in de voliere staat is dat een ander verhaal
(of wanneer ik met het vangnet in mijn handen sta) Maar ik breng eten (ik ben hun cateraar
) dus ben ik over het algemeen goed volk 
Maar niets dat niet te fixen is met wat lekkers
De liefde van een valkparkiet gaat vooral door de maag

Hij was ook echt een laatbloeier en kreeg pas op driejarige leeftijd zijn eerste nestje (wat niet goed is afgelopen maar dat was niet zijn schuld).