__Sannne schreef:Nee? Haar nageltjes zijn nu namelijk lichtjes gekruld maar wel naar beneden zegmaar, lijkt me dat als ze loopt dat dat wel op de grond komt?
Sorry! Soms lees ik berichten op mijn telefoon om het vervolgens op mijn laptop te vergeten

In principe niet omdat de onderkant van de krulling moet slijten, maar wellicht valt het nog dusdanig mee en gebeurd het wel!
Het is een knap beestje! Ziet er uit als een mooie creatieve scape! Was de plaat niet iets kleiner te maken? Leuk voerbakje trouwens!!
Het enige wat ik je wil afraden is om de grote ladder op de bodem te plaatsen. Hij is wel erg breed maar nu wordt de hamster eigenlijk daar belemmerd wat betreft graven en heeft maar een beperkte mogelijkheid. Als je de ladder omhoog haalt en op de bodem laat rusten dan kan de hamster naar onder graven en er onder door.
Als kleine tip wil ik ook meegeven om er op te letten dat je de bodem goed mixt en aanduwt. Zeker met cotton is dat best lastig! Maar het geeft wel meer stabiliteit aan alles. Is geen kritiek