Voor de andere hier denken dat ik Lara pest: ik heb als pup Naya getraind voor show en als jonge honden geshowd. En Naya had 2 bijnamen hier “terror aussie” omdat ze niet met haar staart laag wilde lopen, en “crocodile Dundee” omdat ze als pup bij het aanleren van tandjes kijken zich als een wilde in het rond gooide en salto’s maakte
Omdat Runa maar eens per jaar loops is, kunnen we pas in april dekken. Onze zomervakantie ziet er dus heel anders uit dan dit jaar. Gelukkig valt ie laat, kunnen we als de pups verhuisd zijn alsnog een paar weken bijkomen op de camping
Qua kennelnaam vind ik "Pannenhoeve's" niet zo leuk. Dus we brainstormen maar verder. Wellicht wordt het iets met bohemien, dat past wel bij ons. Mocht iemand leuke ideeen hebben, dan is meedenken welkom
kiwiwitje
Geplaatst: 10-08-20 14:09
Chubby schreef:
Qua kennelnaam vind ik "Pannenhoeve's" niet zo leuk. Dus we brainstormen maar verder. Wellicht wordt het iets met bohemien, dat past wel bij ons. Mocht iemand leuke ideeen hebben, dan is meedenken welkom
een samenvoeging van namen misschien? zo zijn wij toen aan muchi gekomen.
Eigenlijk mag ik deze nu ook wel delen. Is natuurlijk onder voorbehoud dat de regels niet terug strenger worden ivm Corona Met dank aan Zoë om deze te maken! Hopelijk gaat de kwaliteit niet te veel achteruit door bokt.
Ik had maastricht ook gepland. Maar Chick is nog niet loops. En ik verwacht dat tegen de tijd dat maastricht begint chick of loops is of pas net gedekt. Dus wij slaan maastricht over helaas.
Ik hoop dat ik in oktober 2 dagen naar een show van de rasvereniging kan met Djessey. 1 dag KCM en 1 dag JHVD. Maar dat is afhankelijk van wanneer chick loops word en gedekt word.