Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinkermuts schreef:Dat heet easy pill mywishmax, is idd soort worstje waar je de pil tussen kan kneden.
Heb het voor de kat, werkt daarbij goed.
Kabayo, hoop dat je snel zekerheid hebt
MissMarije schreef:Ik lees al mee vanaf het begin en moet zeggen dat ik het wel eens met Moonfish. Alle adviezen werden weg gewuifd want he volgens Google past het er niet bij..
Daarbij een dierenarts is ook maar een mens en die kan ook niet alles weten. Had liever gezien dat de hond eerder was doorgestuurd naar een internist, of zelf even nadenken en hierna vragen.
"Gelukkig" is er nu een voorlopige diagnose en kan je hiermee verder. Ik hoop van harte dat het allemaal verder goed gaat!
Toverbal schreef:Die van mij heeft medicijnen voor haar schildklier, maar die douw ik gewoon smorgens en sávonds in haar bek voor het eten.
Gewoon bek open, pil achterin, bek dicht, soms even wrijven en klaar.
Kabayo schreef:Die van mij wacht gewoon net zolang met slikken dat de pil vergaat zeg maar. En dan kwijlt ze het er uit. Tis mij er een
Kabayo schreef:Die van mij wacht gewoon net zolang met slikken dat de pil vergaat zeg maar. En dan kwijlt ze het er uit. Tis mij er een
GDG schreef:Kabayo schreef:Die van mij wacht gewoon net zolang met slikken dat de pil vergaat zeg maar. En dan kwijlt ze het er uit. Tis mij er een
Zachtjes het strottenhoofd masseren/er zachtjes en met beleid in knijpen (laat het je DA even voordoen), dan maak je gebruik van de slikreflex en heb je geen probleem met wachten of oplossen van medicatie.
Kabayo schreef:GDG schreef:Zachtjes het strottenhoofd masseren/er zachtjes en met beleid in knijpen (laat het je DA even voordoen), dan maak je gebruik van de slikreflex en heb je geen probleem met wachten of oplossen van medicatie.
Werkt niet
[***] schreef:Wij snappen heel goed dat de emoties hoog op kunnen lopen in een zenuwslopende situatie zoals deze die TS nu doormaakt, maar dat betekent niet dat er op zo'n manier met elkaar om gegaan mag worden. Zullen we vanaf nu weer meeleven en de discussie hierboven laten rusten? Uiteindelijk wil iedereen het beste voor de hond en hopen wij allemaal dat Fenna weer helemaal de oude wordt!