Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicky91 schreef:Als er alleen een avond klok komt heb ik niet zo veel problemen en kan ik nog steeds 2 x per week trainen.
Als die reis beperking komt... dan heb ik wel een probleem.![]()
Leuke foto Kim! Is toch fantastisch als je het vanaf zo klein en zo dichtbij allemaal kan mee krijgen en zo vaak op bezoek kan!
KimD schreef:Hahaha ja, ik woon er bijna. Maar ik ben er natuurlijk ook als zij er niet zijn, maar dat is dan geen straf om 'uit te helpen'.![]()
De reisbeperking zou inderdaad heftiger zijn aangezien wij in een dorp wonen en makkelijk 15km rijden om überhaupt ergens te komen.
KimD schreef:Beter goed large dan een net-nietje! Bij onze honden klopte het ook (redelijk) wat de schofthoogte ging worden.![]()
Ik verwacht niet dat de nieuwe pup heel groot gaat worden, vader en moeder zijn beide tussen de 11 &12,5kg. Zou frappant zijn als wij weer de joekel hebben. We hebben wel weer het dikkertje.
KimD schreef:Ik heb het over kilo's, niet over hoogte. Ze moet hoe dan ook large springen, ongeacht haar hoogte of klein genoeg blijven voor een medium maar dat verwacht ik niet.
Nicky91 schreef:Oh![]()
wij kijken alleen naar de hoogte omdat de zusjes zo verschillend zijn qua bouw/hoogte![]()
Hahaha dat is wel heel klein... Dat zou onder de 43 cm zijn toch?
Als ik dat goed heb onthouden...
XxDiandraxX schreef:Elin is met haar 48cm een mooie intermediate. Prim is echt een twijfel geval, net wel of net niet large. Met haar trainen we dus large en als ze kleiner blijkt gaat ze omlaag.
Wij trainen nog maar zal met een avondklok ook lastig worden denk ik..
Het heeft lang geduurd maar ook prim heeft de palen nu door..![]()
[ Video ]
KimD schreef:Abbay ook, die zou nu inter zijn maar toen we met haar begonnen moest die nog over 65cm, dat hebben we dus ook niet lang gedaan. Toen hebben we haar BM-Veteranen laten doen, dat vond ze leuk.
Zeldzame foto's van Abbay's carrière.
[ [url=m/XLzTkC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F7dUhb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pK9qwH.jpg]Afbeelding[/url] ]Nicky91 schreef:Oh![]()
wij kijken alleen naar de hoogte omdat de zusjes zo verschillend zijn qua bouw/hoogte![]()
Hahaha dat is wel heel klein... Dat zou onder de 43 cm zijn toch?
Als ik dat goed heb onthouden...
Ja zoiets, ik ben helemaal niet thuis in de medium, we hebben daar geen een van.
XxDiandraxX schreef:Elin is met haar 48cm een mooie intermediate. Prim is echt een twijfel geval, net wel of net niet large. Met haar trainen we dus large en als ze kleiner blijkt gaat ze omlaag.
[ Video ]
KimD schreef:XxDiandraxX schreef:Elin is met haar 48cm een mooie intermediate. Prim is echt een twijfel geval, net wel of net niet large. Met haar trainen we dus large en als ze kleiner blijkt gaat ze omlaag.
[ Video ]
Enige tip die ik je kan geven is train het meten! Ongetraind was Dana altijd large en toen zijn we het meten gaan trainen en oefenen en ze is nu inter ingemeten.