Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:xxwienekexx schreef:TuurlijkGa volgend weekend naar Grathem (zonder hond, met paard) dus ben t wel gewend om ritten te maken
Vind de foto's van de paarden altijd zo gaaf! Maar buiten deze topic's ben ik eigenlijk niet actief dus reageer bijna nooit
Kimvicious schreef:Ik leerde vroeger "als je niks aardig te zeggen hebt, zeg dan niets
Galaika schreef:Wat is Skye een schatje zeg! Dat worden inderdaad lange weken!
Denise, uiteindelijk draait het meer om wat jij van een 3e hond vindt dan wat anderen ervan vinden natuurlijk.
Zoe_97 schreef:Ik snap dat echt niet fokkers die mensen op deze leeftijd laten kiezen. Zo werkt je kiezen puur op kleur toch in de hand.
Met een pup van deze leeftijd kan een klik toch echt niet. Dat zijn wurmpjes die gewoon wat rondscharrelen. De “klik” is gewoon wat vind je mooist..
xDenies schreef:Ik vind het een mooitje hoor! Veel plezier er mee![]()
Bij de fokker is nu een nestje geboren van het teefje dat 'voor' 'mijn teefje' gaat … volgende maand verwacht ze de teef loops. Spannnnnnneeennnndd …
Ergens komt er een beetje een twijfel. Dat komt door alle meningen van alle mensen die menen hun mening te moeten geven over het wel of niet 3e hond. En ik zeg altijd .. bij twijfel niet doen … maar die twijfel wordt mij aangepraat … maarja … Het is nog niet zo ver