Die van mij hebben er niet veel last van. Lopen heerlijk los in de kamer, ventilator aan. Pip loopt lekker blij door het huis te springen. Gek beest. Pebbles heeft het beter bekeken. Die doet lekker rustig aan vandaag
Ze hebben het hier ook zwaar... Tutje ligt de hele dag op haar steen te chillen en Olli gaat de hele ren door op zoek naar het beste plekje om te liggen (en gaat dan alsnog ondanks de parasol en de schaduw onder het hok in de zon liggen...)
_Tarzan
Geplaatst: 16-07-18 23:01
Char, wat heerlijk dat de dames zo close zijn samen, hier ligt ook alles tegen elkaar in de hitte, vooral Pepper, die ligt het liefste IN Billy Hihi zo schattig!
Kaasje het hooimonster
M'n lieve groepje (Gelukkig doet Ollie weer normaal tegen Flip )
En m'n liefdeskoppeltje, ze loved d'r brokjes nu echt
Dat er wat gaatjes in zitten hier worden alle touwtjes eraf geknabbeld en soms wordt er even aan de rand geproefd. Maar vaak genoeg liggen ze er ook in te chillen of sjezen ze er doorheen.
_Tarzan
Geplaatst: 17-07-18 10:57
Hihi ik snapte wat je bedoelde, ik meende het sarcastisch
Pepper lijkt al iets te zijn aangekomen Als ik d'r aai over d'r ruggetje voel ik niet meer alleen ruggengraat en ribjes maar ook een klein beetje vel! Hopen dat die kleine lieverd zo doorgaat en straks weer lekker in d'r vel zit
Sorry, ik vond het al zo raar laten we het gooien op slaapgebrek haha.
Het is een kattentunnel van de Action! Spotgoedkoop en ze hebben er zoveel lol mee. Heb hem nu wel met 1 touwtje aan de ren vastgeknoopt, want hij vliegt weg als het hard waait.
Ik heb ook altijd een paar op voorraad liggen van de action! Bij de Aldi of Lidl hebben ze ook wel eens grotere en wat stevigere in de aanbieding!
hoefnageltje
Geplaatst: 18-07-18 12:00
Aan meerdere van die tunnels heb ik extra touwtjes vastgenaaid, zodat je meer dan twee tunneldelen aan elkaar vast kan maken. (Bij die Action tunnels zitten maar aan 1 kant touwtjes) Dan hebben ze afwisselend een hele lange tunnel waar ze doorheen kunnen denderen of ik maak een soort van T-splitsing, met verlengende tunnelarmen, dat vinden ze ook geweldig. Vooral af en toe de tunnel veranderen en verplaatsen, dan zijn ze weer de hele dag zoet met herontdekken. Geweldig en betaalbaar dat spul van de Action, bij mij gaan ze nog redelijk lang mee. Ter voorkoming van wegwaaien leg ik trouwens stenen in de tunneldelen.