Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ben nu al zo ver dat ik ze eerst zelf iets lekker geef opdat ik zelf rustig kan eten :p
Zeker alle eetbare dingen. Zaterdag nog had Igor het voor elkaar gekregen de ladder die tegen de keukendeur aan stond te verschuiven, zonder die te laten omvallen, de keukendeur te openen en de ovenschaal kapot te gooien
Gelukkig geen schade aan de hond, maar hoe hij het voor elkaar krijgt. Veel te slim. 
Nu paar x een poot gekregen terwijl ze zat. Maar t gaat nog moeizaam. En wat dat betreft is t geen doorzetter. Als het niet snel genoeg beloond wordt (omdat ze het juiste antwoord niet geeft), heeft ze geen zin meer. Dus t luistert nauw.... Sjolvir schreef:Sannert schreef:Net ging hier trouwens een halve tosti eraan.![]()
Zoon moest naar de wc. En ik was even vergeten om niks te laten liggen. 10 tellen op de gang en weg tosti.
Dat zou ik hem toch wel graag willen afleren. Iemand enig idee hoe ?
Ook het aanrecht is niet veilig. Laatst stond ie zelfs met 4 poten bovenop het aanrecht.![]()
Vriend grapte al als hij op de afzuigkap springt dan gaat ie eruit.
(Restjes en fruit enz zetten we nu op de afzuigkap ipv op het aanrecht.)
Je zoontje heeft nu het laten liggen al afgeleerd denk ik.

nu nog leren er ook niet op te springen.
is soms best leuk vermaak als ik op het terras zit en je ziet een 5 jarig meisje achter een hond aanrennen en een hand in zn bek steken. 
).

. Maar dat was helaas de eerste 3 km. Devrestbwas voornamelijk langs de weg, met aan het einde nog een plukje bos
. Niet voor herhaling batbaar dus. Behalve dat eerste stukje dan. Eens kijken of we dat niet anders kunnen maken (we volgden nu een gemarkeerde route).

! Fabster schreef:ZhuZhu heeft de kippen van de buren ontdekt. Die zitten precies bij een hekje waar ze doorheen kan kijken. Had al eens gezegd dat dat niet mocht, maar ik lette even niet op en ze stond weer met haar neus tegen het hek. Heb dan bijna medelijden met haar, want ze kijkt er zo blij bij als ze de kippen ziet. En zó teleurgesteld als ik zeg dat ze daar weg moet![]()
Maar ze heeft in het verleden wel superopvoeding gehad. Dat moet haast wel. Gisteren liet de kat een deel van zijn eten staan. Gaat ze er naast liggen om de boel te bewaken. Maar ze kwam er niet aan. Dus ik zeg: pak t maar hoor. Nou, ze wist niet hoe snel ze in die bak moest duiken! Ongelofelijk!
En dan nog heel verontwaardigd naar ons kijken omdat hij buiten is gejaagd. Sindsdien laat hij ze netjes met rust.
Zou dat ook niet zonder toezicht doen, nee
. Maandag na de operatie stapte ze goed maar op dinsdag niet meer dus het was even zweten. Ze hebben een nieuwe CT-scan gemaakt om te zien of er een bloedprop zat of dat er een probleem was met het vetkussentje dat ze op het ruggenmerg leggen maar dat was gelukkig niet het geval. Bleef maar 1 mogelijkheid open: oedeem door de plotse veel grotere bloeddoorstroming. Dan moest het elke dag wat beter gaan en ja hoor, eerst voorzichtigjes maar gisteren en vandaag zeer grote vooruitgang dus mag ze naar huis
.