Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:41

Nou...als ik de laatste ontwikkeling zo lees moet je maar blij zijn dat je ze niet eerst langs hebt laten komen en daarna heb verteld dat de poes bij jou blijft. Brrrr...moet dr niet aan denken wat ze dan gingen doen. En wat willen ze nu? Je plat appen? Of bellen? Das makkelijk op te lossen dus wat denkt ze te hebben tegen je?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:42

Niet reageren, je kan het toch niet goed meer doen. Ze kan je toch niks maken. Dus gewoon doen wat je zelf hebt gezegd: het nu afsluiten.

Maanoogje

Stamper schreef:
Thenexttry schreef:
Pardon?!?!? Jij belt mij na 2 jaar??? Ik heb het geduld opgebracht tijdens je vakantie om te wachten en niks gepusht. En je verhaal gerespecteerd en geloofd. En je alle ruimte gegeven. Dit kun je niet maken! Op deze manier! Op z'n minst een fatsoenlijk afscheid was op z'n plek geweest. Ik laat het hier dan ook niet bij op deze manier!

Begrijp ik hier nou uit de zin fatsoenlijke afscheid, dat ze de kat niet meer terug wilde?

Ik denk dat we ons niet moeten verkijken op het "op zn minst"-deel van de zin. Ik geloof dat ze dat kat terug had verwacht uit dat stukje, gepaard met de boze toon van het hele stuk.

zigranta

"Op zijn minst een fatsoenlijk afscheid" dus liever nog had ze hem meegenomen.

Banyu

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:43

Oh ja wel... Maar zo kwam die zin eerste instantie over! Excuus me! :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:45

Wat een muts.
Ja jij hebt twee jaar gewacht met bellen.

Mooi op de negeer stand mevrouw hoog van de toren.
Ze is nu boos op zichzelf omdat ze niet eerder heeft gereageerd. Mooi dikke doei.

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:45

Maanoogje schreef:
Stamper schreef:

Begrijp ik hier nou uit de zin fatsoenlijke afscheid, dat ze de kat niet meer terug wilde?

Ik denk dat we ons niet moeten verkijken op het "op zn minst"-deel van de zin. Ik geloof dat ze dat kat terug had verwacht uit dat stukje, gepaard met de boze toon van het hele stuk.

Dat inderdaad.
Maar ook het stukje dat ze "het verhaal heeft gerespecteerd en geloofd" vind ik nogal vreemd klinken. Alsof Ts hierover zou liegen en waarom zou je het niet respecteren? Heel raar bericht.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 21:47

Ik kreeg nog een bericht erna en dit is wat ik heb terug gestuurd.

Na twee jaar was het inderdaad een toevals treffer  dat ik jullie vond, best bizar en onverwachts en kan begrijpen dat het bij jullie net als bij mij emoties heeft opgeroepen.

Ik heb de weloverwogen beslissing gemaakt om jullie te bellen en er ook zeker wel mee in mijn maag gezeten want ja, wat dan?
 Je eerdere berichtjes waren ook zeker erg vriendelijk en moet ik zeggen dat ik zo'n berichtje niet had verwacht.

Mijn laatste bericht aan jullie gaf ik aan dat ik het niet zag zitten om haar de stress te moeten geven van verhuizingen en een kat waar ze eventueel niet eens mee zou klikken.
Ik gaf aan dat het geen kitten meer is en ze een sterk karakter heeft.
Ik snap echt wel dat jullie hier ook even over na hebben moeten denken, maar 2 weken is dan toch best een behoorlijke tijd. Dat ook ik niet weet wat ik van jullie moet verwachten.

Ik sta voor heel veel open maar als ik het gevoel heb dat ik een verkapt dreigement naar mij terug krijg veranderd dat wel. Ik heb uit goede wil naar jullie gehandeld.

Mijn idee van het berichtje wat ik vandaag kreeg was het feit dat er nog over gepraat moest worden hoe of wat. Dit is in mijn geval niet meer van belang.

Ik vind mijn reactie dan ook zeker niet ongepast en denk dat andere mij dit niet eens na zouden doen.

Ik snap niet wat pushen ermee te maken heeft want ook ik heb jullie niets opgelegd of gepusht in welk opzicht dan ook.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:48

Deftig antwoord vind ik dat je terug stuurt! beter dan dat van hun

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:49

+:)+ Super dat jij zo netjes blijft.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:50

:(:) even een hart onder de riem. Je hebt steeds het juiste gedaan en nu mag het klaar zijn. Zulke reacties op jouw nette handelen heb je niet verdiend.

Heel knap van je hoe netjes je de reacties houdt.

Rennie89

Wauw... Ipv begripvol reageren en vragen of afscheid nemen geen mogelijkheid is alsnog en dat ze blij is dat ze bij zon gied baasje is terecht gekomen, zo reageren werkt niet in je voordeel... Ik zal zulle aangebrande types niet eens in huis willen eerlijk gezegd...

Tieneke

Je gaat ongetwijfeld nog een epistel terugkrijgen. Maar dan zou ik er echt mee kappen, dit geraakt toch niet verder opgelost voor beide partijen. Gewoon je kat knuffelen in plaats van hier nog verder energie in te steken.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 21:51

Ja ik zie de meerwaarde er ook niet in om mij in dat geval te moeten verlagen.

Ik snap echt wel dat er emoties loskomen maar serieus er wordt 2 weken over gedaan over een net berichten en daar moet over nagedacht worden en nu binnen 5 minuten 2 boze berichtjes met een verkapt dreigement

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:52

Netjes!
En ze kan ook niet via jullie gemeenschappelijke FB vrienden aan je adres komen?

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 21:52

Nu mijn kattenkinderw hier met mij aan het kroelen zijn dacht ik er wel over even als reactie een selfie te sturen.

Haha nee hoor dat is een grapje

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 21:53

Neee de gemeenschappelijke vrienden zijn wel goede vrienden van mij heb ik ook op de hoogte gesteld

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:54

Thenexttry schreef:
Nu mijn kattenkinderw hier met mij aan het kroelen zijn dacht ik er wel over even als reactie een selfie te sturen.

Haha nee hoor dat is een grapje

Ooh haha dat zou slecht zijn haha ~~}>

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:54

Doe zon foto als whatsapp plaatje

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:55

lifaya schreef:
Doe zon foto als whatsapp plaatje

Wat zijn wij vrouwen toch altijd lief tegen elkaar :D
Laatst bijgewerkt door Maanoogje op 25-09-16 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:56

Absoluut :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:57

Dan zou ik het nog afmaken met een sterk aangedikt dramaverhaal bij Hart Van Nederland :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:57

:oo 2 boze berichtjes al, gaan er vast nog meer worden..

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 21:58

Haha nee ik ben er zeker niet op uit om te provoceren al is er een duiveltje wat soms even tussen door gilt zeg maar.

Ik heb geen zin in een hoop gezeur waarvan ik denk dat dit toch nog wel gaat gebeuren. Helaas.

Kijk ze had echt van mij alsnog langs kunnen komen Evt met bepaalde voorzorgsmaatregelen maar als ik een dreigement naar mij toe krijg dan sluit ik dus gewoon gelijk die deur.

Het frapante is dat er dus wel gemakkelijk 2 weken over gedacht kan worden wat ze nou willen en dan nog niet duidelijk zijn.

Maar dan nu hoeven ze er niet over na te denken

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:59

Snadrem schreef:
Dan zou ik het nog afmaken met een sterk aangedikt dramaverhaal bij Hart Van Nederland :)

Ik zou haar doorsturen naar dit topic als ze zo doorgaat. Kan ze mooi zien wat de rest van paardenland van de situatie vind. O:)