Roek heeft bijna alle testen al gehad. En vorige week zijn we naar Duitsland afgereisd om een reu te ontmoeten. De hopelijk toekomstige vader van Roek puppies

Het komt nu toch wel heel dichtbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Van schreef:JaEr is ook een groenendaeler reu goedgekeurd ben heel benieuwd hoe die gaat vererven
Zoe_97 schreef:Ben ook erg geïnteresseerd in het ras. De wolfshonden zijn mij niet baasgericht genoeg. Maar de ramadan lijkt me erg goed te kunnen uitpakken. Een idee of er tamaskans in de sport lopen?
Zoe_97 schreef:Ben ook erg geïnteresseerd in het ras. De wolfshonden zijn mij niet baasgericht genoeg. Maar de ramadan lijkt me erg goed te kunnen uitpakken. Een idee of er tamaskans in de sport lopen?
Kaus schreef:Zoe_97 schreef:Ben ook erg geïnteresseerd in het ras. De wolfshonden zijn mij niet baasgericht genoeg. Maar de ramadan lijkt me erg goed te kunnen uitpakken. Een idee of er tamaskans in de sport lopen?
Ik denk dat je dan de kruising met Loki ook wel erg interessant gaat vinden. Komt begin volgend jaar. Is een (oud?) Duitse herder. Erg gaaf