Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Mooi bakje kiwi!
Ik kijk naar Lilly die opbloeit in haar nieuwe bak , dode musje is aan het ronddraven en in haar rad aan het draaien. Door de tunnel en snel onder het houten schotje duiken , is nog te open dus moet even zien wat ik daar mee doen ga , maar ze ziet er gelukkig uit al
Beetje meer uitdaging , brain game voor hammies maken
xDenies schreef:lianne304 schreef:Ben ook vanplan een x een nestje te krijgen van me hamsters als ze zelf willen tenminste.
Hier tegen over staat wel dat al me hamsters in een bak van min 80 x40 zitten en dat als ze bij de moeder eeg kunnen ze eerst same in een grote bak komen met all zusjes en broerttjes en als ze groter worden dan krijgen ze hun eigen bak maar hoop dat tegen die tijd ze allemaal een huisje gekregen hebben met een minimale afmetingen van 80x40 en dit is dan ook mijn eis
En hoe oud is en vrouwtje dan waar je mee wilt gaan fokken?
Want een keer... moet al heel vlug.
Krijg een beetje de kriebels van dit topic als het zo'n topic gaat worden. Lukraak fokken met dieren voor de leuk.
kiwiwitje schreef:[naam] schreef:Mooi bakje kiwi!
Ik kijk naar Lilly die opbloeit in haar nieuwe bak , dode musje is aan het ronddraven en in haar rad aan het draaien. Door de tunnel en snel onder het houten schotje duiken , is nog te open dus moet even zien wat ik daar mee doen ga , maar ze ziet er gelukkig uit al
Beetje meer uitdaging , brain game voor hammies maken
Niet voor hamsters oid. Voor een klant voor gekko's. Maar vanmiddag vroeg iemand hoe een 60/40 er ongeveer uitzag. Dus ik zou een foto maken, maar upload werkte niet mee.