Aussie, wie heeft er een!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Michelleex

Re: Aussie, wie heeft er een!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 18:06

Sterkte nimmy, hopelijk is het snel over!

Pantuf wat leuk, alleen hardlopen of ook nog andere dingen die je moet doen?

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 18:17

Sterkte nimmy, das wel even schrikken dan, hopelijk vlug genezen

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 18:31

Myla en ik gaan gewoon wandelen
Er is ook een en ander te doen.
Ben heel benieuwd :)

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:08

Hij lijkt weer wat op te knappen. Pootje waar spuit in gezet is komt iets minder mee, maar hij trilt niet en kan weer lopen.

Duimduim dat hij snel beter is... Kunnen we een date met zijn vakantieliefde regelen.

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 10:20

Bubba is bij ons! Veel geslapen gister hihi. Ze heeft het vannacht ook ontzettend goed gedaan. Meer slaap gehad dan mij haha! Ze kruipt zelf haar bench in maar we moeten haar ook vaak er in leggen als de luikjes dicht vallen. Ze wilde om half 5 vanochtend pas echt even een plasje doen!
Het is wel een bijtertje haha goed opletten dus en veel speeltjes aanreiken. Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:19

Leuk hondje

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:41

Wat een dotje! Heel veel plezier met haar

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:45

Zo cute!!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:03

<3
Wat is dat hier toch lang geleden zo n klein droppie

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:04

Lief! Genieten :)

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:33

Heerlijk die puppies, geniet ervan. Voor je het weet heb je dit in huis..

Afbeelding

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:00

Gelukkig gaat t alweer veel beter. Waarschijnlijk buikpijn geweest ofzo, ondanks dat alles normaal leek afgelopen qua hoeveelheden kwam er vanmorgen enorm veel uit en daarna ook geen trillingen, raar loopje, coördinatie of krachtverlies meer waargenomen.

Geven hem nu ook geen valium meer.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:35

Wat een leukerdje zeg en inderdaad voor je het weet zijn ze niet meer klein en schattig, alleen nog schattig :P

Vandaag reünie gehad en einde van de dag afgesloten met geplakte oortjes, ocharme klein ding maar wat moet moet zeker ;)

Afbeelding

Met paps en tante Tess (waar eigenaar trouwens een bekende bv is) op de voorgrond en haar vier broers en drie zussen waren er ook.
Grappig hoe ze bij sommige precies beschaamd was, van sommige zelfs bang had en andere echt boos op werd bij het weerzien.
Duidelijk dat ze haar voorkeur had.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 00:41

Geplakte oortjes is een keuze het moet niet,wel gezellig zo bij elkaar

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 01:11

Geplakte oortjes? Waarom?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:12

Als je naar shows wilt zou ik het misschien doen. Maar anders niet. Het is imo een fokfout, al verschillen daar de meningen over. En ik vind het 'oneerlijk' om dat te verbloemen

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:16

Oortjes worden geplakt omdat ze klein zijn en er kans bestaat, ik zeg kans, dat ze helemaal omhoog komen te staan zoals bij borders. Laat dit nu net verboden zijn bij aussie's. Ik zou er wel graag ooit mee willen fokken.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:51

Ik heb de oortjes bij die van mij ook geplakt gehad maar het werkt niet. De oorstand kan zelf na een jaar bijv nog veranderen, die van mij heeft nu van die rozenoortjes..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:00

Fotsy schreef:
Oortjes worden geplakt omdat ze klein zijn en er kans bestaat, ik zeg kans, dat ze helemaal omhoog komen te staan zoals bij borders. Laat dit nu net verboden zijn bij aussie's. Ik zou er wel graag ooit mee willen fokken.

Maar dit is dan toch een verborgen fokfout?
Wil je niet beledigen oid he.. Maar vroeg t me af..

Ik had er nog nooit van gehoord

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 13:44

geen probleem, ik kende het ook niet maar ja ik ken voorlopig nog heel weinig van aussie's :o ,
eigenlijk is dit geen fokfout, mams en paps hebben geen rechtopstaande oortjes dus is niet iets dat erfelijk is ofzo, ze hangen echt wel maar als ze veel in de wind staat of rondloopt plappen ze wel en ter voorkoming zeker dat ze te hoog gaan staan, worden ze geplakt, is ook niks ergs aan, gewoon even wat plakband van het ene oor naar het andere en dat is het.
Ze hadden me ook gezegd dat ze terug wel wat omhoog gingen komen, vind ik net mooi, alleen niet als ze recht opstaan.
Wordt in nog veel rassen gedaan hoor, om ze net wel rechtop te laten staan bijvoorbeeld.
mams heeft ook meer rechtopstaande oortjes in vergelijking met de standaard

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 14:31

Heb even snel een foto van Storm gemaakt, dus eindelijk recent :)

Afbeelding

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 16:54

Suus___ schreef:
Heb even snel een foto van Storm gemaakt, dus eindelijk recent :)

[ [url=m/ADv3IO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een plaatje! Mooie ogen

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:48

Fotsy schreef:
geen probleem, ik kende het ook niet maar ja ik ken voorlopig nog heel weinig van aussie's :o ,
eigenlijk is dit geen fokfout, mams en paps hebben geen rechtopstaande oortjes dus is niet iets dat erfelijk is ofzo, ze hangen echt wel maar als ze veel in de wind staat of rondloopt plappen ze wel en ter voorkoming zeker dat ze te hoog gaan staan, worden ze geplakt, is ook niks ergs aan, gewoon even wat plakband van het ene oor naar het andere en dat is het.
Ze hadden me ook gezegd dat ze terug wel wat omhoog gingen komen, vind ik net mooi, alleen niet als ze recht opstaan.
Wordt in nog veel rassen gedaan hoor, om ze net wel rechtop te laten staan bijvoorbeeld.

[ [url=m/79E5I6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Klopt, mijn corgi zijn oortjes hangen nog. Als die niet gaan staan, gaan we een handje helpen :) Nu beginnen zijn oren (Jarvis is bijna 12 weken) stevigheid te vinden. Maar goed ook, want anders helpen we een handje :))
Al heb ik een vermoeden dat, na mijn "dreigement" om te gaan plakken, de oren zo geschrokken zijn dat ze het zelf maar gaan doen :')

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:08

De pups zijn geboren. Afgelopen donderdag al. Over 2 weken mogen we komen kijken, ik ben heel benieuwd! Het is nog niet bekend welke pup voor ons gaat zijn, dus dat blijft nog even spannend.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:17

Tigress schreef:
Fotsy schreef:

[ [url=m/79E5I6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Klopt, mijn corgi zijn oortjes hangen nog. Als die niet gaan staan, gaan we een handje helpen :) Nu beginnen zijn oren (Jarvis is bijna 12 weken) stevigheid te vinden. Maar goed ook, want anders helpen we een handje :))
Al heb ik een vermoeden dat, na mijn "dreigement" om te gaan plakken, de oren zo geschrokken zijn dat ze het zelf maar gaan doen :')

_O- :') had ik misschien ook eerst moeten doen, ze angst aan jagen, gingen ze waarschijnlijk vanzelf al lager hangen _O-

wat leuk wenk, dat vraagt om foto's :o