Neej schreef:Waar ga je trainen? Want je zit bij mij in de buurt toch?
KC Delft waar ik ook straks de vervolg cursus na puppy cursus doe.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als er andere honden voor haar lopen heeft ze helaas niet altijd net zo veel aandacht
Maar ook dat gaat steeds beter gelukkig.

Maar dan zit je ook maar met spanning toe te kijken denk ik ja
Voor het voorbrengen van Lois (puppyklas) ben ik niet zo zenuwachtig, eerder enthousiast maar voor de beide dames in de jeugd- en openklasse...
Straks krijgen we opeens weer een ZG ofzo, da's altijd zo kak

Onze andere doggies zien er ook niet zo verschrikkelijk uit als zij, zonder vacht
Maar toen was ik zelf absoluut niet in de gelegenheid om te gaan
Oll wint normaal ook nooit wat dus ik wist echt waar ik aan toe was, het hele spannende is pas begonnen sinds Kell dit jaar een paar keer BOB met 'm geworden is hahahaha
Balen dat ik dan alsnog vroeg in de Ahoy moet zijn trouwens
Zíjn we een keer halverwege de dag...
Voor mij is er totaal geen zekerheid op een U'tje. Soms dan denk ik: Nou dit ging goed, ze is veel mooier dan de concurrent(en) dus dat wordt misschien wel een 1 of 2 U. En dan is het opeens een 3ZG ofzo. De keer daarna ga ik totaal zonder verwachtingen de ring in, en dan is het opeens een 1U xD Ik merk dat de meningen over types etc erg verdeeld liggen onder de keurmeesters binnen dit ras. En ook onder de fokkers. Er is ook best veel verschil in types. Meestal lijken meerdere akita's in één ring totaal niet op elkaar. Vind ik dan... misschien kijkt een buitenstaander er weer anders tegen aan 
Waarom moet jij vroeg in Ahoy zij dan?
Zie je haar de hele dag wel eens? haha zij showt meerdere honden denk ik? xD
Dus ja, ik zie d'r meestal wel de hele dag alleen níet op ons plekje