Hondenshows

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 15:12

Neej schreef:
Waar ga je trainen? Want je zit bij mij in de buurt toch?

KC Delft waar ik ook straks de vervolg cursus na puppy cursus doe.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 23:19

Lopen gaat ondertussen best goed met Lois :D Als er andere honden voor haar lopen heeft ze helaas niet altijd net zo veel aandacht :+ Maar ook dat gaat steeds beter gelukkig.

Afbeelding

Dan is haar volgende punt nog stil blijven staan. Zonder te veel prikkels gaat het al heel goed xD Op show wordt dus nog afwachten. Maar gelukkig is ze nog puppy (7,5 mnd nu), dus dan mag dat allemaal nog <3
Afbeelding

Neej

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 08:33

Ik ben zoals het er nu naar uit ziet inderdaad 2 dagen in Ahoy, meeten?

Ze ziet er goed uit trouwens!

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 09:32

Cool, ik ben er zaterdag. Ben er met mn pa en misschien gaat mn ma ook nog mee :+
We kunnen inderdaad wel eens een praatje maken. Ik weet niet wie er precies allemaal op zaterdag komen? Pfff ik krijg wel nu al een beetje een zenuwachtig onderbuik gevoel. Er zijn 24 AA's ingeschreven o.o Da's best veel xD En ik breng de doggies zelf voor. Voel me altijd zo onhandig vergeleken met al die andere pro handlers haha.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 09:44

Da's best veel zeg! Goeie keurmeester ofzo? Dat onderbuikgevoel heb ik ook en ik show niet eens zelf, kun je nagaan _O-

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:09

Deze keurmeester: Dhr. Leif Ragnar Hjorth (Noorwegen) Ik ken hem niet. Maarja, ben ook niet echt een keurmeester kenner :P

Haha omg, nou eerlijk gezegd lijkt het me heerlijk als ik gewoon toe kan kijken terwijl iemand anders voor mij handelt :Y) Maar dan zit je ook maar met spanning toe te kijken denk ik ja :P Voor het voorbrengen van Lois (puppyklas) ben ik niet zo zenuwachtig, eerder enthousiast maar voor de beide dames in de jeugd- en openklasse... :oo Straks krijgen we opeens weer een ZG ofzo, da's altijd zo kak :')

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:27

Ik ben op zondag in Rotterdam zijn 7 beaucerons

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:28

Zelf voorbrengen is spannend maar toekijken is gek genoeg nog erger hahahahah. Al moet ik zeggen, de eerste keren had ik nergens last van maar hij heeft het nu al een paar keer zo goed gedaan, dan wordt het ineens wel spannend en dan zit ik ook echt wiebelend langs de ring :')

ESSIEEEEEEE eindelijk weer een keertje samen op show *\o/*

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:39

Hahah ja dan wordt het ook wel spannend ja, stiekem weer hopen of het nog eens lukt :P

Nouja, met bijvoorbeeld Pippa krijg ik het enge moment een 3ZG en een week daarna een 1U of ik wordt opeens BOB. Dat is ook zenuwslopend. Eigenlijk wil ik daarom ook niet meer te veel waarde hechten aan de beoordelingen omdat dat zo ver uit elkaar kan liggen soms terwijl omstandigheden dan ongeveer het zelfde zijn xD Maarja, toch doe ik dat dan weer wel :')

Misschien nemen we haar nu niet mee trouwens, ze heeft alle vacht er uit gegooid en zij komt altijd pas heel langzaam weer in vacht -O- Onze andere doggies zien er ook niet zo verschrikkelijk uit als zij, zonder vacht :')

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:07

Viel me in Uden al op dat er een hoop AA's in pyjama lopen idd, tis zeker de tijd van het jaar ofzo.. Balen wel!

Zulke onduidelijke resultaten brengen onzekerheid mee ja. Kijk Oll heeft 50 shows gelopen en 48 U'tjes gehaald. Dan weet je ongeveer wel waar je aan toe bent. Hij heeft 1 keer een ZG gelopen omdat ie op dat moment echt een beetje overweight was en 1 keer omdat ik 'm meegegeven had aan iemand anders die 'm echt gewoon niet kan showen :') Maar toen was ik zelf absoluut niet in de gelegenheid om te gaan :P Oll wint normaal ook nooit wat dus ik wist echt waar ik aan toe was, het hele spannende is pas begonnen sinds Kell dit jaar een paar keer BOB met 'm geworden is hahahaha :')

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:20

Ziet er goed uit hoor thesserd!

Jaa leuk Renée! Ik moet pas om 12 uur en loop met storm dus ben daarna weer vrij om the shoppen :D

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:23

Wij zijn ook rond 12 aan de beurt geloof ik dus dat komt goed uit :D Balen dat ik dan alsnog vroeg in de Ahoy moet zijn trouwens :') Zíjn we een keer halverwege de dag... :')

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:43

Thnx essiesilly!

@Neej
Kijk, dat is lekker consistent :P Voor mij is er totaal geen zekerheid op een U'tje. Soms dan denk ik: Nou dit ging goed, ze is veel mooier dan de concurrent(en) dus dat wordt misschien wel een 1 of 2 U. En dan is het opeens een 3ZG ofzo. De keer daarna ga ik totaal zonder verwachtingen de ring in, en dan is het opeens een 1U xD Ik merk dat de meningen over types etc erg verdeeld liggen onder de keurmeesters binnen dit ras. En ook onder de fokkers. Er is ook best veel verschil in types. Meestal lijken meerdere akita's in één ring totaal niet op elkaar. Vind ik dan... misschien kijkt een buitenstaander er weer anders tegen aan :P

Ik heb ook geluk dat ik rond 12u aan de beurt ben :D Waarom moet jij vroeg in Ahoy zij dan? :P

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 12:14

Omdat ik met Kell meega (of eigenlijk, zij met mij) en die moet er al vroeg zijn :P

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 13:02

ik heb mij zojuist ook ingeschreven voor Rijswijk in November :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 13:47

@Neej, ooh balen haha :') Zie je haar de hele dag wel eens? haha zij showt meerdere honden denk ik? xD

@Djoyz, nice. Ga ik misschien ook wel heen, maar weet ik nog niet zeker.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:12

Meestal loop ik achter d'r aan met m'n camera hahahaha :') Dus ja, ik zie d'r meestal wel de hele dag alleen níet op ons plekje :')

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:25

Leuk joyce dat is lekker dichtbij :) ik ga daar ook zowiso kijken en misschien ook wel met storm lopen :)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:42

Super leuk! :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:43

Zat alleen een foutje in hun systeem want ze vroegen mij om 0.- te betalen op de volgende rekening ... haha OKE!! :P

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:17

Is je inschrijving dan wel goed doorgekomen?

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:38

Neej schreef:
Is je inschrijving dan wel goed doorgekomen?

Kreeg wel een bevestiging met de gegevens en een nummer als betalingsnummer dus heb het geld overgemaakt met dat nummer en hun een mailtje gestuurd

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:46

Krijg net een mail dat betaling is bevestigd! :) :)

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 12:32

Oll en ik zijn in Luxemburg! Hij kreeg net 1u met CACL, beste reu met CACIB én BOB! Bolle is nu Luxemburgs kampioen en Benelux winner'14 :D

En we wachten nu op de erering,, had die BOB liever niet gehad haha :')

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 13:12

Niet zo zeuren hahaha super hoor! Gefeliciteerd! Denkend aan de tijd dat je de pest had aan die rot shows omdat ie z'n puntjes nodig had nu haalt hij ze met 2 poten in z'n neus! Haha