We zijn op zoek naar een Corgi Cardigan teefje en ik was benieuwd of jullie een fokker weten in noord brabant.
We hoopten eerst een volwassen hondje te adopteren, maar dat valt niet mee als je een Corgi wilt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jackytje schreef:Welkom Smudge! Hopelijk vind je een fijne hond..
Al tijdje niets meer gepost.. Maar hier een foto van Ophélia nu! Ze is al behoorlijk gegroeit. Ze heeft een erg leuk karakter, al durft ze wel nogal luidruchtig te zijn..Achja, dat nemen we er wel bij. Het is toch zo'n schatje
[ [url=m/gtTQhe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UdZN4z.jpg]Afbeelding[/url] ]
En foto van ons tweetjes op onze halloweenrit (van onze club, VVR Eyota) als niet-zo-boos wolfje
[ [url=m/9q0tY3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohja, ze loopt officiëel een show mee op 28 november te Merelbeke.
Tigress schreef:Mijn oude lobbes is overleden vorige week (), en op de dag dat hij ons verliet had ik tegelijkertijd ook een mailtje gestuurd naar een andere fokker. Gelukkig hebben zij nog geen directe fokplannen, dus heb ik tijd genoeg om mij er op voor te bereiden en mijn oude lobbes te kunnen verwerken.
Hoewel mijn droom niet meer kan uitkomen dat mijn toekomstige pup van hem kan leren in het echt, weet ik dat Rosco aan mij zijde zal blijven als gidsRustig aan wordt het zoeken steeds werkelijker dus
Kennel Black and Blues heeft van wat ik via de mail heb gemerkt ook een fijne sfeer. Daar gaan we binnenkort eens even op bezoek, dingen bespreken en kijken of de klik er inderdaad is ook in het echt. Ik ben zo benieuwd! Nog meer corgi's gaan knuffelen
Tigress schreef:Balen met Ophélia, ben benieuwd waar het vandaan kan komen. Is het echt ineens ontstaan?
Jazz is ook zo knap
20 december mag ik op bezoek komen bij een fokker, dan gaan we een kennismakingsgesprek houden! Zo veel zin in!
Rustig gaat alles door met het verwerken van Rosco. Ik vind het fijn dat we nu overal de tijd voor kunnen nemen en niks overhaast gebeurdStorm zou het in ieder geval fijn vinden als er weer een kwispelkontje extra in huis is, hij leeft op wanneer we bezoek hebben van de oppashond