Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaplaars schreef:-Fijn dat Ayra er wat beter tegen kan. Volgens mij stop jij daar ook aardig wat tijd en training in.
- boffen dat Evi er niet veel om geeft! Is het bij jullie in de buurt ook weinig vuurwerk?
- Imamdra: waren jullie expres weg gegaan voor de hond? Dan is het extra balen als er wel geknald wordt
Onze honden gaven er niks om gelukkig en de oudste is doof, dus dat was ook wel een voordeel nu![]()
Vraagje: ik lees bijvoorbeeld bij dierenoppas Amersfoort over het gevaar van ballen gooien.
Mag je dan helemaal niet met ballen gooien en bedoelen dat het geen obsessie moet worden?
Doux (poedel=jachthond) heeft het spelletje apporteren heel snel door. Maar ‘mag’ ik dus wel gewoon af en toe (3x) hem achter een bal aan laten rennen en het terug komen belonen?
Bielsje schreef:Ik heb ondertussen contact gehad met Utrecht. Die denken ook dat het niet goed is en hebben uitgelegd waar ik precies op moet letten, mocht ik die tekenen zien dan gaan we vol gas die kant op. Ze boden ook aan om hem op te nemen, maar dat geeft geen garantie dat we dan meer weten voor de 31ste want de niet spoedartsen hebben vakantie. Dus hij blijft lekker thuis en we houden hem strak in de gaten en maandag bel ik nog even met onze eigen da om te kijken of ze misschien nog even het bloed kunnen testen op het ammoniak level.
Shaya_ schreef:Hele gave foto's!
Maar -25 is me toch wat te koud
Pippa13 schreef:Shaya_ schreef:Hele gave foto's!
Maar -25 is me toch wat te koud
Haha ik moet wel eerlijk zeggen dat het daar anders koud is dan in Nederland. Hele droge lucht zorgt er voor dat de gevoelstemperatuur minder koud is. En zeker met zon is het dan wel lekker. Vidar moet wel non stop ice sokjes dragen onder de -10 anders krijgt hij zere voetjes.