Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Oh interessant Skippy! Wel bijzonder want bijna alle hondenscholen waar ik ben geweest wisten niet echt wat een kelpie wasEn een cattle dog al helemaal niet. Vallen die ook onder de 'bekende onbekende'?
Ymor schreef:Even heel ego: ik heb gelijk gekregen van de verzekering!!!! Wat een top dag. De helft van het bedrag is al binnen en de rest volgt deze week!! Zo blij!!
Esplendido schreef:De opleiding die ik nu volg is een opleiding die verplicht is in het voortraject om keurmeester te worden. Als keurmeester is het natuurlijk wel belangrijk dat je de meest voorkomende rassen van de verschillende rasgroepen kent. Of ik keurmeester wil worden weet ik nog helemaal niet, maar ik vond dit wel een interessante opleiding.
Die Stabijna is wel echt erg leuk gevonden.
Many schreef:Denies, balen dat de training niet zo super ging, maar fijn dat je het nog goed hebt kunnen afsluiten. Is dit een vervolg op de training waarvoor je vorige week examen moest doen?
punjab schreef:Werkt het Deniese met de triggerpoints behandeling ?
Kaus schreef:CB, ik moest toen op mijn cursus Dexter laten blijven. Hij moest zitten maar ik vroeg of liggen ook oké was want dat had sterk mijn voorkeur want dat was ook handig met schapendrijven en ik kwam daar toch niet voor het papiertje. Was ze helemaal verbaasd dat je kon schapendrijven met zo'n beestDie cursus beviel me niet zo goed
![]()
.
Kaus schreef:Bah Denies, die kan ik me ook nog wel herinneren. Ik was daar altijd even goed misselijk van enkele uren daarna.