En een cattle dog al helemaal niet. Vallen die ook onder de 'bekende onbekende'? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En een cattle dog al helemaal niet. Vallen die ook onder de 'bekende onbekende'? Kaus schreef:Oh interessant Skippy! Wel bijzonder want bijna alle hondenscholen waar ik ben geweest wisten niet echt wat een kelpie wasEn een cattle dog al helemaal niet. Vallen die ook onder de 'bekende onbekende'?

)
Ymor schreef:Even heel ego: ik heb gelijk gekregen van de verzekering!!!! Wat een top dag. De helft van het bedrag is al binnen en de rest volgt deze week!! Zo blij!!
Esplendido schreef:De opleiding die ik nu volg is een opleiding die verplicht is in het voortraject om keurmeester te worden. Als keurmeester is het natuurlijk wel belangrijk dat je de meest voorkomende rassen van de verschillende rasgroepen kent. Of ik keurmeester wil worden weet ik nog helemaal niet, maar ik vond dit wel een interessante opleiding.
Die Stabijna is wel echt erg leuk gevonden.
Many schreef:Denies, balen dat de training niet zo super ging, maar fijn dat je het nog goed hebt kunnen afsluiten. Is dit een vervolg op de training waarvoor je vorige week examen moest doen?
Vergevorderden klas noemen ze het. Maar voor mij voelt dat heel gek want ik vind Mera nog een puppy en dan staan er allemaal van die grote enorm volwassen honden
(of nouja .. die labrador wilde niet in de zit gaan, liggen was fijner ..
)
Maar voor Mera haar idee was eigenlijk iedere hond daar op dat moment teveel. Volgende keer mag ik dus gewoon uit de auto gelijk door lopen naar het veld om de rust er in te bewaren en op het veld verder opbouwen. Maar ik schrik dan op de één of andere manier. Een soort 'bang' dat ik een tweede uitvallende hond ofzo krijg. Maarja. Let it goooo

Die cursus beviel me niet zo goed

punjab schreef:Werkt het Deniese met de triggerpoints behandeling ?
Máár, deze pijn is in een zekere zin wel fijn want daarna ontspant het en voelt het minder heftig aanwezig. Ik had vandaag de tweede behandeling. Vorige week heeft ze in zij ligging mijn schouder en nek gedaan, en verder in rugligging hoger in mijn nek. Vandaag hebben we in buikligging mijn schouderkop, schouder en vanaf linkerschouder omlaag. Eén triggerpoint die ze behandelde deed zoveel pijn, aanhechting naar de spier in mijn nek en achterhoofd, voelde het helemaal in mijn kruin
Ging helemaal tintelen. Bleeeh.Kaus schreef:CB, ik moest toen op mijn cursus Dexter laten blijven. Hij moest zitten maar ik vroeg of liggen ook oké was want dat had sterk mijn voorkeur want dat was ook handig met schapendrijven en ik kwam daar toch niet voor het papiertje. Was ze helemaal verbaasd dat je kon schapendrijven met zo'n beestDie cursus beviel me niet zo goed
![]()
.
Kaus schreef:Bah Denies, die kan ik me ook nog wel herinneren. Ik was daar altijd even goed misselijk van enkele uren daarna.
Warme douche en gaan liggen helpt hier wel. Maar moet eerst met de auto terug rijden en als ik thuis ben even de honden aandacht geven. Vorige week was ik er gigantisch moe van, deze keer valt het wel mee.