Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn bed bestaat uit pallets dus als ik ze daarin kwijtraak vind ik ze nooit meer terug. Ze zijn eigenlijk nog nooit hun kooi uitgeweest behalve even snel met verschonen
(edit: oh ik kan wel met ze in de gang zitten! Daar kunnen ze nergens onder kruipen! Ga ik over een paar dagen eens doen, ze zijn hier drie weken en nu net 1 dag dus even wennen.)

ik had ze zonet 6 blauwe bessen gegeven omdat ik las dat fruit niet teveel moet maar was het enige dat ik had. 
Dan hou ik het voor nu op sla, paprika en andijvie en een stukje maiskolf. Van tomaat weet ik dat ze dat niet eten en de rest krijgen ze nooit.
) doet het hier goed. Ik vind de lijnen van Rosewood en JR Farms leuk en Trixie heeft ook leuke spullen.

Ze hebben nu 50g andijvie en 25g paprika gehad dus dan geef ik ze vanavond nog even wat extra andijvie. 

Ook hebben ze een verse wilgentak waar ze graag aan knagen.
. Kaus schreef:Zo zijn cavia's best wel dure beestjes lor1![]()
Hier hebben ze net wat paksoi en andijvie weer op. Paksoi beviel de ene overduidelijk beter dan de andereOok hebben ze een verse wilgentak waar ze graag aan knagen.
Hoe bieden jullie hooi aan? Hier hing het dus aan de kooi in zo'n plastic bak maar op een plek waar ik ze eigenlijk niet zie (op verhoging, te eng denk ik nog) dus ik heb het los in de bak gelegd en dan eten ze het wel graag en veel! Met gemak 3 handen per dag. Is dit een oké manier om het aanbieden? Hoe doen jullie dat?