Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hhilde schreef:JustJoyce schreef:
Hahaha, grinnik
Wat voor commando's gebruik jij? Vooral bij dat eerste stukje met naar je toe komen?
Hhilde schreef:JustJoyce schreef:Niets. Go is het signaal om te gaan daarna moet hij mijn lichaam volgen.
Soms ondersteun ik hem nog met een om / vooruit (van me weg) of een door, maar niet altijd is dat nodig.
Heb je dat nooit gebruikt of afgebouwd?
SteffiiY schreef:Ben ik nog niet helemaal over uit Hilde, probeer ook in dit topic een beetje te gaan ontdekken wat het beste aansluit.
JustJoyce schreef:Voor naar me toe komen nooit. Voor de rest heb ik tonnen los wel om gezegd. en tunnel door. Maar in parcour pakt hij het voornamelijk zelf, behalve als deze buiten de lijn staat dan zeg ik het erbij.
Hhilde schreef:JustJoyce schreef:Voor naar me toe komen nooit. Voor de rest heb ik tonnen los wel om gezegd. en tunnel door. Maar in parcour pakt hij het voornamelijk zelf, behalve als deze buiten de lijn staat dan zeg ik het erbij.
Oh, dankje. Ik ben zelf nog een beetje zoekende namelijk, wat is handig, wat werkt, etc. Vooral omdat je op afstand moet sturen, dat maakt het lastiger.
Hhilde schreef:Ja, dat doet Beau ook wel. Hij zoekt heel goed op hoe en wat, dat scheelt al. Maar ik wil hem nu al de sturing geven die hij wel nodig heeft om straks ook leuk te blijven lopen bij wat moeilijkere parcoursen. Nog maar eens filmpjes van anderen kijken