s1993 schreef:Ik wist niet dat de dry-up ook met pootjes verkrijgbaar was! Ik kende de groomcoat wel, maar vind daar de kleuren zo lelijk vanObi heeft de badjas van Kramer om eens te proberen, alleen heeft Jabba de rits en gesp kapot gekauwd (hij hing over de verwarming te drogen en toen kreeg het kleine monster hem te pakken). Jabba vindt het doodeng als ik de badjas optil, dan komt hij niet meer in de buurt
Terwijl hij het juist vaak koud heeft als hij een beetje nat is, Obi heeft het nooit koud maar is gewoon een vieze stinkerd. Wil dus eigenlijk voor allebei wel nog een goeie badjas.
de zipfit is er ondertussen wel in leuke kleurtjes te krijgen vind ik dus misschien zit er dan idd daar iets tussen. Ik vind zelf de nieuwere BRICK kleur bv waanzinnig. We hebben zelf de donkergroene nu maar vind de andere kleuren die ze hebben ook erg mooi. Kan me voorstellen dat sommige honden het even spannend vinden als ze het niet gewend zijn zoiets te dragen. Is Jabba voer gemotiveerd? Anders zou ik icm lik matjes e.d. eens ermee oefenen bv. Als ze het eenmaal een paar x aan hebben gehad dan zijn ze snel gewend.
De kwaliteit is ook gewoon zo goed dat het een hondenleven lang meegaat wat KimD idd al mooi kan laten zien met hoelang zij sommige jassen al heeft dus qua investering heb je het er zo uitgehaald.
Jammer genoeg zijn ze alleen nooit met Veel korting te vinden maar bv Jachthondenwinkel heeft jaarlijks kortingen van sws wel €10 bv. Ik heb laatst dr WarmUp cape met korting gekocht dus dat scheelde wel iets. Arya zit met haar 2Xl maat altijd wel in een flinke prijs range want een grotere maat is duurder, maar ik heb als normale honden eigenaar dat er wel voor over, want je weet wat je ervoor terugkrijgt qua kwaliteit.