Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Van schreef:Van voren kun je toch nooit de bouw goed zien?
Zoe_97 schreef:Belange na niet het enige ras :p ik vind het er ook laar gek uitzien. Maar een Engelse bulldog bv wordt ook zo geshowd. Of een beauceron (maar daarbij hoort de handler dan nog eens volledig achter de hond te staan, wat bij de meeste rassen ervoor is)
Zoe_97 schreef:Het is eigenlijk enkel bij het in groep opstellen. Bij de individuele keuring bekijkt de keurder uiteraard de volledige hond.
Nynkster schreef:Leuke groep Zoë!!
Mooie foto van djesseyzetten jullie de honden zelf neer? Of doen ze dat uit zichzelf, zoiets heet freestack??
Pff even ego hoor, zonet waren we in de jumper en Guinness was mee. Als hij mee kan vind ik het niet nodig hem thuis te laten. Tot twee keer toe gemarkeerd in de winkel. We hadden hem buiten al laten plassen dus dat was het echt niet. Netjes naar personeel gelopen en alles opgeruimd maar het voelt wel dom.. ik hoop dat dit gedrag snel weer voorbij is
kiwiwitje schreef:Ohhhh Ben je er op zondag Diandra?Ik vind het wel begrijpelijk. Couperen ben ik niet voor maar voor honden tot ''nu'' vind ik wel dat ze het toe zouden moeten staan. Dus geboren voor ***
Van schreef:Roek pist ook het hele bos onder maar gelukkig nog nooit binnen
XxDiandraxX schreef:Over drie weken met elin naar rotterdam, ben benieuwd hoe ze het gaat doen en hoe druk het er gaat zijn.
Raad heeft half juli besloten dat per 1 augustus gecoupeerde honden niet meer welkom zijn op show/wedstrijd en in mijn ras word nog heel veel gecoupeerd..