Ach, wat sneu zeg Utopia! Heel veel sterkte gewenst
Omnomnom
laughterline
Geplaatst: 27-03-20 19:23
Spookyskippy wat hebben ze een grote ruimte buiten! Die moeten vast heel blij zijn
Awh Utopia, heel veel sterkte dat is natuurlijk altijd heel erg moeilijk..
Wij hebben vannacht een test haha. Weten jullie nog dat Ziggy zo goed kon springen in de koppel tijd? Ze doen t zo goed en t is zo veel makkelijker zonder die zijkant eraan.. dus we hebben het er net afgehaald hebben al een paar dagen het deurtje open gehad en dat ging goed. Dus hopelijk dit ook
Wat lief jildau, dank je wel ik ben ook zo blij met ze
Ooohh Blik!!! snoettie. Wat schattig
Jildau
Geplaatst: 28-03-20 11:18
Ik vind grijze kleuren het mooist. Ik wilde zelf graag twee grijze Franse Hangoren maar toen is 't toch mijn koppel geworden omdat ze zo tam waren. Maar val toch nog steeds voor grijze konijnen.
_Tarzan
Geplaatst: 28-03-20 12:15
Sterkte Utopia
Spooky en Rebecca, heerlijke foto’s van de knapperds
Wat heerlijk Coconut, hier krijgen ze ook heel af en toe zo’n stokje, waarderen ze enorm he
Oooh Blikkie
Laughter, alles goed gegaan vannacht?
Hier hebben de konijnen vannacht ook feest gehad, de wc staat opeens aan de andere kant van de ren en keutels overal
Ik weet niet waarom maar ik kom steeds op witte konijnen uit
Hier net de konijntjes op het gras gelaten. Voor Chester de eerste keer dit jaar, hij was heel blij. Rondracen en binkies. Autumn nog een bunnyflop. Ze zijn blij met de lente.
Is inderdaad een japanner Jildau. Ik heb er ook één. Haar strepen zijn alleen een beetje groot uitgevallen.
Ooh wat een mooie foto’s en konijnen allemaal zo leuk al die kuifjes, snorren, baarden en hangoren
Jaa alles is goed gegaan vannacht! hou nog wel de schuifdeur dicht, voor het geval ze er alsnog overheen gaan haha.. de ramen staan in ieder geval ver open voor frisse lucht
Deze week maar eens een borstelbeurt geven en nagels knippen
spookyskippy
Geplaatst: 28-03-20 17:01
Sterkte Utopia Leuke foto van ze Coconut! Blik! Hij is zo leuk! Leuke Nelson! Zo tam Knappe Spetter! Puk en Macho hadden geen zin om samen op de foto te gaan. Wat goed laughterline, niet te vroeg juichen natuurlijk. Japanners zijn zo leuk! Ben ook wel bevooroordeeld door Spency natuurlijk En ze mogen zeker niet klagen over hun extra ruimte(alleen onder toezicht) de ren loopt nog verder door achter mij. Maar het mag van mij nog wel een stuk groter.
Ik vind Japanners vreselijk maar toch was Pepper de mooiste van ze allemaal (door haar ben ik de Japanner kleur meer gaan waarderen en vind ik de hele donkere Japanners wel mooi)
Wat een ruimte zeg spooky!! Heerlijk! Kijk 'm rennen dan!
Dankjulliewel allemaal voor de lieve berichtjes... vind het maar naar dan, zo'n hokkie leeg 'Gelukkig' zat ze nog alleen, dus is er niet echt een maatje die haar mist.. al is m'n ene rammetje wel wat onrustiger dan normaal, zij zaten vaak naast elkaar, met het gaas ertussen..