Ohh wat een dotjes hierboven! Vind Jazz & Ollie beide leuk!
Rennie89
Geplaatst: 26-04-16 22:06
Ohhhh wat een schetige kitten!!!!
Ik heb eindelijk wat meer zekerheid betreft mijn baan Iig voor een jaartje meer, want heb mijn diploma vandaag gehaald! Ga met een paar weken Ginger even bloed laten testen op die snaptest en dan mogen wat mij betreft de kittens wel verschijnen met 3 a 4 maandjes ofzo Ik heb al een werp "kist" voor haar. Een simpele doos met handdoek en fleece deken er in en een ingang die hoog genoeg is dat jonge kittens er de eerste weken zeker niet uit kunnen. Toch leuk om iets te hebben om naar uit te kijken
Ben benieuwd dat als ik Tonic eenmaal laat castreren of zijn neus dan eindelijk uit Ginger haar kont verdwijnt Tonic wil graag aan alles ruiken, mijn handen, kleren, broeken, schoenen, gezicht, haar... maar het liefst zit die dus met zijn neus bij haar kont achter haar aan te lopen Het boeit haar niet veel maar het is wel een beetje een grappig gezicht
Vandaag voer en grit ingeslagen bij de AH (was in de aanbieding) , wat ribben minder betekent wat ribben meer de komende weken ! . 4 zakken voer en 2 pakken grit , voor mij doen een voorraadje
Ja gaat snel he! Had haar dan ook niet vanaf heel klein, ze was eigenlijk al verkocht maar dat ging niet door. Geluk voor mij, ze is zo aanhankelijk, precies wat ik hoopte!
Proficiat met je diploma lifaya! En spannend hoor , kittens
Ook proficiat aan alle jarige diertjes
Ik begin het verlies van Acrol een plekje te geven. Ik zal hem nog heel vaak missen, maar het doet niet zo'n ontzettende pijn meer als ik langs zijn lege stoel passeer.
En eigenlijk zou ik heel graag wat nieuw leven in huis halen. Liefst vanal klein grut. zoiets als die van Beloven Ik hoor hier en daar weer mensen die ongewenste kittens gratis weg geven en dan kriebelt het echt ontzettend om niet eentje mee te nemen.
Na altijd volwassen katten te hebben geadopteerd, verlang ik eigenlijk naar een kitten Maar ik denk dat als er morgen een volwassen zwerver voor de deur staat, het toch weer een volwassen kat wordt
Zo is het tot nu toe altijd gegaan. Altijd zwerfkatten die je uit medelijden een keertje eten geeft en dan komen ze terug, en dan laten ze zich op den duur aaien en...
Laatst bijgewerkt door Crines op 27-04-16 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Kan je naar een asiel gaan? Doen! Wat ik zou doen is de gekste uitkiezen; mijn kat die ik nu heb is 'wasbak-verslaafd', klimt ze graag in. Die gekke trekjes maken een beest leuk!
Wel thuis zeggen ze dat ik gek ben om naar een asiel te gaan en 200 EUR neer te tellen voor een kat die ik een beter leven wil geven...
Ik zit volop in de verbouwingen en de paarden zijn momenteel ook redelijk kostelijk (veulentjes en straks weer dekken voor volgend jaar dus veel VA-bezoekjes).
Dus voorlopig heb ik me in kunnen houden. Nochtans ligt het asiel vlak naast de buitenpiste van de club
Ik wil ook nog een kitten/adoptantje! Alleen vriendlief wil er echt niet aan
xniieeenke
Geplaatst: 27-04-16 11:51
Beloven schreef:
Ja dat is altijd zo dubbel bij het asiel, hoewel je als je alles zelf doet ook zoveel kwijt bent.
Misschien nog wel meer als je bij een dure dierenarts zit!
Anoniem
Geplaatst: 27-04-16 11:59
Nou indd, bij ranzijn vragen ze als je komt enten bv geen consult kosten, dit doen ze bij de DA wel gewoon, is ook al 20eu.
Kater helpen = 55eu Poes helpen = 120eu Navelbreukje = 40eu extra Ontwormen/Ontvlooien = 6eu per keer (meerdere keren per jaar) Aanschafkosten kat = 0-1000
Dus in princiepe vraagt asiel altijd een nette prijs, je hebt alleen niet alle keus vd wereld.