Ja het is echt badstof wat DryUp heeft, dat word idd ruwer maar heeft de hond geen last van. Het droogt in mijn ervaring wel beter, in ieder geval bij Arya’s vacht en tov wat wij eerder nog hebben getest. Ik heb eerder eentje gehad die ik bij Dierenoppas Amersfoort kocht welke van microvezel materiaal was en hoewel de pasvorm van die badjas echt fantastisch was, vond ik het materiaal dus echt niet zo goed werken als de DryUp doet plus daar werd ze soms statisch in, dus ik durf nu eigenlijk ook niks anders meer als badstof qua badjas. Het zal ook misschien echt afhangen van het type vacht van de hond ook. Plakkende haren hebben wij niet zo’n last van en gaat anders met wassen erna ook weer prima eruit.
Wij hebben aanvullend wel van microvezel handdoeken maar deze zijn ruwer en anders als die badjas wat we hadden, die gebruik ik wel voor snel afdroog werk als ik de badjas niet 1,2,3 bij handen heb. Die van Kramer ziet er echt heel goed uit wel! Lijkt bijna hetzelfde als dryup qua pasvorm e.d. Maar qua stof blijf ik toch liever bij de badjas stof.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 22-12-24 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt