Niet wakker niet zoals ze hoort te staan. Ze moet echt gaan staan en zich ''groot'' maken.
Maar ach ik kan niet alles tegelijk.
Wat lekker zo samen in het water!
Jaloers Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jaloers
En dat staan komt nog wel 
En het is een flinke vijver van 100m bij 50m. Dus toen hebben ze gerollebold in de modder en daarna onder de tuinslang
echt zwemmen doet ze niet, moet wel zand onder dr pootjes blijven houden

) en als het schaatsseizoen voorbij is mag je er met je hond heen. Maar verder doen ze er niks aan. Ik wist helemaal niet dat dat bestond dat ze het bijhouden. Is dat niet enorm druk ook op warme dagen?
Kan mijn vinger er niet precies op leggen maar vind m er net anders uit zien qua tekeningen dan de meeste blue merles. Terwijl die natuurlijk sowieso allemaal enorm afwijken van elkaar

Wat vermoed je zelf? 
XxDiandraxX schreef:Kim, Ik zou met zwarte honden denk ik alleen niet zo een lichte achtergrond gebruiken. Voor mijn gevoel valt de uitstraling nu een beetje weg omdat die lichte achtergrond zo overheerst. Verder vind ik ze wel heel mooi.
Spannend Van! Dat word duimen.

candalisa schreef:Leuk hoor kiwi! Ik vind de witte persoonlijk het mooist al zou denk ik een grijze achtergrond ook heel mooi staan!
Heb je een flash divuser gebruikt toevallig? Bij sommige foto’s is de flits erg hard lijkt het wel.
Wordt zenuwslopend van! Ga duimen voor je!
Ik heb t op tafel uitgezet en een lamp er boven (van de tafel) en 2 lampen er voor en flitser van mn camera. Gewone flitser dus geen grote die je erop kan zetten.

ik heb zo van die momenten dat ik het wil doen en er ineens kei veel zin in heb en dan weken of maanden niet