Ja he, heerlijke lobbes is ze! Ze houdt er absoluut niet van om gekriebeld te worden (iets wat Pepper heerlijk vond) maar ze komt altijd heel blij aangerend en een aaitje mag gerust. Geweldig leuk ras die fransjes
Leuk zo veel ruimte voor ze Tarzan, gebruiken ze ook dat loopbruggetje on bovenop het hok te komen? Ik denk dat ik deze Lock down maar ga gebruiken om te diy’en voor de konijnen Haha.
Hier gaat het ook wel goed, denk dat mijn konijntjes het ook wel leuk vinden. Ik ga nu ook elke dag wandelen dus dan vind ik soms wel wat paardenbloem ofzo. En Napoleon heeft sinds lange tijd mij nog eens likjes gegeven hihi.
Leuke foto's allemaal! Wat een heerlijk weer voor ze Mila en Guus hebben ook volop genoten van het buiten lopen. Volgende week is het over met de pret, dan heb ik weer 5 dagen stage. Mila kan alleen niet leuk kijken voor de foto
Anoniem
Geplaatst: 27-03-20 17:12
maar ze zijn schattig
Ouders hun Joris heerlijk relaxed in de tuin net
Stond in zijn zon
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-20 17:27
Je moet ook niet in zn zonnetje gaan staan Rebecca
Lieve foto's Spooky!
@Tarzan, ze duwen elkaar gewoon naar boven! Super schattig
Wij hebben helaas afscheid moeten nemen van ons knappe witte konijntje Natuur heeft besloten dat het klaar voor d'r was.. terwijl ze nog maar zo jong was
Dankje... heb er best wel om gehuild.. ondanks dat het het konijntje was waar ik het minst mee had en we haar nog maar kort hadden.. beestjes die doodgaan is altijd zo verdrietig.. En ze was zo mooi, en zo lekker zacht