Carnis kan ik niet veel over vinden, maar zie dat er een verkooppunt in de stad zit. Daar zou ik wel eens kunnen kijken. Voorlopig nog niet, want heb net nieuwe brokjes besteld.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette0 schreef:soloro schreef:Mijn steun en toeverlaat is er niet meer![]()
1,5 jaar geleden plaatste ik in dit topic dat er een tumor gevonden was bij Hidde en dat hij nog max 1 jaar had. Dit is 1,5 jaar geworden. Soms moet je een keus maken, hoe moeilijk die ook is.. Dus heb ik hem gisteravond in moeten laten slapen..
Slaap lekker maatje![]()
[ [url=m/FoiUWk.png]Afbeelding[/url] ]
Altijd verdrietig. Veel sterkte!![]()
Hoe oud is hij geworden?
soloro schreef:Mijn steun en toeverlaat is er niet meer![]()
1,5 jaar geleden plaatste ik in dit topic dat er een tumor gevonden was bij Hidde en dat hij nog max 1 jaar had. Dit is 1,5 jaar geworden. Soms moet je een keus maken, hoe moeilijk die ook is.. Dus heb ik hem gisteravond in moeten laten slapen..
Slaap lekker maatje![]()
[ [url=m/FoiUWk.png]Afbeelding[/url] ]
SimoneeM schreef:Carnis vind ik te laag in eiwit persoonlijk, maar je moet iets natuurlijk.
Celtic Connection nog een optie? Weet eigenlijk niet hoe die zit qua prijs. Maar wie weet.
soloro schreef:20 jaar! Al goed op leeftijd dus!
Lisette0 schreef:Daar loop ik ook tegenaan nu ja.
Mara is waarschijnlijk allergisch voor kip en zo veel valt dan af.
De brokjes van PoN had ik graag nog eens willen proberen, maar zowel de fees favorites als de meadowland mix bevatten kip. Meh.
Needje schreef:Maar even serieus. Wat is duur?
Als je je dieren goed voeren te duur vind waarom heb je dan huisdieren?
Klinkt misschien niet aardig. Maar zo voelt dat voor mij wel.
Ik denk dat ik rond de 100 euro per maand zit aan voer voor m'n 2 katten.
Darf en Orijen brok.
Druif_01 schreef:Ik vind deze reactie een beetje overtrokken en uit de hoogte. Het is toch niet dat alleen de ‘rijke’ huisdieren kunnen en mogen hebben?
Heel eerlijk? Mijn katten zijn mijn alles en ik zorg echt goed voor ze, durf ik te zeggen, maar 100 euro per maand aan voer vind ik eerlijk gezegd ook wel heel erg veel geld.
Lisette0 schreef:Dus 75 a 100 gram per kat per dag, bovenop het natvoer?? Zijn het dan grote katten ofzo? Want dat is echt heel veel.
4 en 5 kg voor zulke jonge katten lijkt me ook erg zwaar? Maar nogmaals, ik weet niet wat voor rassen het zijn.
Grappig dat je de langere levertijd van zooplus noemt. Ik heb vorige week besteld en het was er juist super snel.Maandag avond besteld en woensdag middag was het er al!
Purizon heeft wel varianten zonder kip, hiervoor had ik de eend met vis. Die Marcella toevallig ook noemt, haha.
Maar heb nou toch weer een ander merk besteld.
Needje schreef:Maar even serieus. Wat is duur?
Als je je dieren goed voeren te duur vind waarom heb je dan huisdieren?
Klinkt misschien niet aardig. Maar zo voelt dat voor mij wel.
Ik denk dat ik rond de 100 euro per maand zit aan voer voor m'n 2 katten.
Darf en Orijen brok.
Lisette0 schreef:Wat een leukerds. Zwartwitjes.
Gewicht is verder niet te beoordelen zo op de foto's, als ze liggen.
Ooh Ierland, dat had ik niet gezien! Dan zal het inderdaad wat anders zijn.