IMJ schreef:CB, ik vind het ook nooit wat, ook al is het routine.
Ik had bij mijn herderxBouv ook al standaard dat ik de middag helemaal vrij was, want als hij in de ochtend geopereerd werd was hij tijdens de lunch de hele boel bij de DA bij elkaar aan het blaffen en janken..dat was inmiddels al bekend dus ze belden me standaard rond 13 uur of ik hem AUB op kom komen halen![]()
Eenmaal in de auto stortte hij dan weer helemaal in om vervolgens thuis zijn roes uit te slapen.
Ja, hij heeft dus meerdere operatie's gehad (2x wat weg laten halen, castratie..en een kapot gescheurd kussentje waar iets mee moest).
En tja, castratie, ik ben er nog niet zo meebezig geweest.. hebben jullie nog intacte reuen?
En slopen, nog weinig *klopt af. Maar het slaapkonijntje van mijn dochter is wel favoriet.. ik denk dat ie naar haar ruikt.. Hij wil m perse!
Charlie is vandaag voor het eerst mee naar het werk van de baas, gaat hartstikke goedlag net aan de voeten van een andere collega te slapen
loopt gewoon over!
Jep intacte reu en 2 intacte teven.
Ik ben er, subtiel gezegd, niet zo voor om te laten helpen zonder medische noodzaak.