Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimvicious

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 11:41

Afbeelding
Zeven maanden vandaag <3 time flies! Mijn kleine grapjas :)

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 12:16

Awww wat worden ze allemaal groot! Gefeliciteerd allen en wat een geweldige bekken trekt Djess weer :')

Hier is het vannacht ietsjes afgekoeld maar vanmiddag gaan we weer de 30 graden aantikken dus ik ben er nog niet echt blij mee haha. Gelukkig gaat het waarschijnlijk vannacht regenen en morgen wordt het dan niet warmer dan 25. Ik heb zvm open gezet maar het is hierbinnen alsnog 28. :(

Gelukkig vanmorgen toen het nog 22 graden was met Popo een stukje kunnen wandelen en hij heeft nog met een leuk blij herder achtig ding gespeeld. En samen de stad in geweest, al met al iig een uur kunnen wandelen, dat is wel heel fijn. Ik merk dat op die hete dagen hij het ook echt vervelend vindt dat hij niet even die explosieve puber energie kwijt kan.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-19 12:32

Gaat ook hard Kim! Alweer 7 maanden!
T is een figuur die Djessey hoor _O-

Denisejazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 12:40

@kiwiwitje oh geweldig die foto’s! _O-

Hier gaat het gelukkig goed met mijn vlooienbal, de druppels hebben gewerkt en zie er nu geen een rondlopen! Ik kreeg continu jeuk overal als ik ze zag lopen :r Verschrikkelijke beesten!
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-19 12:44

Ik kreeg al plaatsvervangende jeuk. Man wat haat ik die beesten brrrr

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 12:57

Hahaha die foto's van Djessy :')

Ik ben even een beetje afwezig geweest, op vakantie en druk. AJ heeft Roetsj ontmoet! Toevallig beide een agility workshop gevolgd in dezelfde groep, was erg leuk! De hitte deze week is echt-niet-mijn-hobby. De honden snappen het en doen de hele dag niks, dus van hen heb ik niet echt last. Zodra het afkoelt rond 9 uur heb ik ze wel om me heen te hangen om te wandelen. Het is veel te warm om met de auto, dus we zijn ook nog niet naar het hondenstrand geweest. In huis is het gelukkig goed te doen, rond de 24 graden :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 15:31

Die derde foto kiwi _O-

Gefeliciteerd kim!

Denise vlooien zijn echt hel hè. Wij hebben er zelfs in t oude huis een bedrijf voor moeten inschakelen het was vreselijk. Bleek de pipet vd kat over de datum te zijn. Nooit gedacht dat dat kon :+ ik krijg weer helemaal de kriebels van jouw verhalen. Hopelijk ben je er snel vanaf!

Wij hadden fijne dag bij ons fjordje op stal :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-19 17:15

<3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-19 23:01

Van een van de fotograven inmiddels de foto's binnen gehad! :D :D Van de andere helaas nog niets gehoord :(

Maar met deze foto's ben ik erg blij! Vooral de foto's van Djessey waar ze alleen op staat in het gras vind ik erg gaaf <3
Heb even screenshots van de foto's gemaakt, want ze waren te groot voor de upload..

Djessey:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Chill:

Afbeelding

Chill, Chicka en Djessey:

Afbeelding

Boellie, Djessey, Chicka :

Afbeelding

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 23:26

Leuke foto's zeg! Zijn de andere op de foto nog familie?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-19 08:29

Chill en Djessey zijn beide pups van Chicka. Niet allemaal hoor ze had er 6.

Boellie en Chicka en Djessey wonen ook gewoon bij mij. Maar Boellie is niet de papa.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 09:41

Allemaal leuke foto's! En wat lijken ze allemaal op elkaar Kim, Djessey heeft goed Crtl+C & Crtl+V gedaan. :oo

Hier is het gisterenmiddag / avond begonnen met regenen, en niet meer gestopt. Heeeeeeerlijk! Ik ben zo blij! <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-19 10:51

Ja ze hebben wel wat weg van elkaar he? Ik vind Chill (die met het meeste wit) qua kop heel veel weg hebben van Chick. Denk dat hij als ie groot is ook echt zo'n zelfde kop krijgt. Wel een flinke slag groter :P
Djessey heeft qua kop precies wat ik hoopte. Net wat ronder dan Chick.

Heb dus ook nieuwe bandjes besteld voor Djessey. En Chick past die bandjes ook! :+ Sterker nog. Ze zit 1 gaatje groter dan Djessey. Dus zoals ik hoopte, lijkt Djessey breder te worden dan Chick *\o/*
En juist die dingen waren net wat spannender. Aangezien we Djessey niet echt uitgekozen hebben op ''bouw'' oid, maar voornamelijk op het gevoel wat ik had , en heb, met haar <3 En ik had toen besloten dat het gevoel voor mij belangrijker was dan het perfecte hondje. Dus haar houden ipv een teefje aankopen die echt een ''belofte'' zou zijn, betere bouw en beter ''op papier''.

Hier ook veel regen gisteren nu is het droog.

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 12:17

Gave foto's! Heerlijke staffie familie <3

Hier gister avond wat regen gehad maar nog steeds goed warm. Vanmorgen wel even naar de heide geweest, na een week weinig actie was het heerlijk voor de hondjes om lekker los te gaan.

Skye, Kiki en Rico
Afbeelding

Merkte de vorige keer dat ik met Skye weinig honden zonder lijn passeer en ze dat wel spannend vond(voor haar doen dan), dat is inmiddels over haha. Ze wacht netjes of ze even mag snuffelen en loopt daarna meteen weer mee.

Hier nu opnieuw begonnen met leren alleen blijven omdat ze dat als pup echt verschrikkelijk vond. Nam haar dus altijd mee of zorgde voor oppas zelfs voor boodschappen doen.
Mijn instinct was dus juist want dat is nu geen probleem meer nu ze iets ouder is. Deze week al een paar keer tot een uur weggeweest en volgens de buren geeft ze geen kick ennnn de bench is daarna nog droog. Laat iedereen dan maar roepen dat het anders "hoort" maar nu kan ik er redelijk zeker van zijn dat ik geen verlatingsangst in de hand werk en dat was een tijdje terug echt wel anders.
Happy puppy mommy.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-19 12:20

Dankje! Wat lekker dat je wel even hebt kunnen wandelen en dat het zo goed gaat met alleen zijn!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 13:12

Ik kom hier liggen drogen!
- Harvey

Afbeelding

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 13:16

KimD schreef:
Wij zijn op de gok naar het dagstrand gereden, en dat bleek een goede zet! Helemaal niet druk, dus de hondjes hebben heerlijk kunnen zwemmen. <3

[ [url=m/FJcuqC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Utpb2i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dana zwom al keffend langs, dus ze werd even streng toegesproken. _O-

[ [url=m/I8Migh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welk dagstrand zijn jullie geweest?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 13:27

Dyphusion schreef:
KimD schreef:
Wij zijn op de gok naar het dagstrand gereden, en dat bleek een goede zet! Helemaal niet druk, dus de hondjes hebben heerlijk kunnen zwemmen. <3

[ [url=m/FJcuqC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Utpb2i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dana zwom al keffend langs, dus ze werd even streng toegesproken. _O-

[ [url=m/I8Migh.jpg]Afbeelding[/url] ]

In Thorn!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 14:01

Ohhh hahaha lekker kimD :P dat herken ik wel :P

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-19 15:51

Helaas laten de andere foto’s nog op zich wachten. Na vanaf donderdag geen reactie meer gekregen te hebben, ondanks nog een appje daarna van mij, heb ik vandaag nogmaals een berichtje gestuurd en kreeg net doodleuk te horen dat ze op ponykamp is en tot vrijdag geen computer te hebben.

Beetje jammer dat ze eerst zegt binnen 48 uur en dan zegt vandaag of morgen (woensdag of donderdag) en vervolgens dagen lang ondanks appjes niks laat horen en haar afspraken niet na komt.. :\

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 17:12

kiwiwitje schreef:
Helaas laten de andere foto’s nog op zich wachten. Na vanaf donderdag geen reactie meer gekregen te hebben, ondanks nog een appje daarna van mij, heb ik vandaag nogmaals een berichtje gestuurd en kreeg net doodleuk te horen dat ze op ponykamp is en tot vrijdag geen computer te hebben.

Beetje jammer dat ze eerst zegt binnen 48 uur en dan zegt vandaag of morgen (woensdag of donderdag) en vervolgens dagen lang ondanks appjes niks laat horen en haar afspraken niet na komt.. :

Hoe oud is ze dan?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-19 18:59

Echt volwassen. Gok zelfs ouder dan ik ben. :)
Stuur je even een pb :)

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 19:03

KimD schreef:
Dyphusion schreef:

In Thorn!

Ah balen, ik had gehoopt iets dichterbij :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-19 16:23

Frummel groeit zo hard!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nee ze staat indd nog lang niet perfect. Maar was een beetje aan het oefenen en was alleen dus geprobeerd of ze bleef staan ook als ik weg liep of om haar heen draaide.
Maar ze mag voor nog net iets verder uit elkaar staan. Heb haar daar net te krap gezet. Maar het blijven staan was voornamelijk mijn oefening voor vandaag.
En staffies show je niet van de zijkant. Dus in dat opzicht is de foto sowieso ''misplaatst'' :)

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 17:22

Ahhh wat gaaf zeg! Ze blijft netjes staan! Met dr "uh ik ben toch wel de knapste" koppie gaat dat helemaal goedkomen haha.

Afbeelding
Na een lange, warme werkdag vandaag weer even afkoelen. Nu met paard EN hond haha. Vriendin was mee hebben om en om met hond en paard gezwommen haha. Skye vond het maar wat gezellig dat ze nu met paardlief samen was haha.