, lekker ruikend en ze eten het goed. Bij de boer is het nog weleens Russisch roulette Opvoedingskamp voor meneer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, lekker ruikend en ze eten het goed. Bij de boer is het nog weleens Russisch roulette
Gigixponys schreef:Denk idd ook dat het nog wel wat langer gaat duren. Heb de brokken maar op tijd besteld, aangezien er bijstond dat het langer kon duren door de drukte.
Nu hoe lang je kan wachten met inenten, ligt er ook een beetje aan hoe oud je konijn al is. Met een 4-jarig konijn durf ik langer te wachten dan met een 1-jarig konijn dat pas voor de 2de keer zijn inenting moet hebben. Aangezien ze op oudere leeftijd waarschijnlijk al meer immuniteit hebben. Nu zou ik ook geen maanden willen wachten, dus hopelijk kunnen ze iets voor je regelen.

ik hoop dat m’n werk iets van een brief oid kan regelen. Ze kan zo lang niet stil staan en ik kan dr zo lang niet missen
Lastig dat ik niet kan zeggen ‘ik ga naar de supermarkt’, want ze staat de andere kant op, in the middle of nowhere. Wel veel tijd voor de konijnen nu

Gaat niet goedkomen! 
Ik vind het zo rot om haar een operatie aan te doen maar weet dat het ook weer voordelen heeft.

Tarzan lekkere dinkies
Maar dat is dan voor de fok, dus die moet wel nog ballen hebben. Haha.
heb ze voor t eerst samen op de bank gehad. Heb de twee harnassen gepast, eentje had ik voor Wombat en de andere was hem te groot. Nu is die blijkbaar zo gegroeid (O oh
) dat hij die past, en wombats oude past Ziggy
maar ze vond het nog niet zo fijn dus nog even oefenen. 

Haha dank je wel. Ja Ziggy vond de klittenband wat eng en die van Wombat (gewoon een xs honden ding) lijkt me wat comfortabeler. Maar was echt nog te groot voor hem paar maanden terug.
wat een slechte timing en kost ook weer geld
in deze tijd, top
maar vind m bij de nek niet zo comfortabel lijken, en de klittenband vond Ziggy niet leuk maar dat kunnen we evt oefenen.
geef altijd witlof of broccoli en nu andijvie meegenomen als afwisseling:)) Kan ik alles geven ? Ook het witte onderop ?