Ach wat jammer dat het niet goed gaat. Zelfs gras laten liggen is een duidelijk teken dat het niet zo goed gaat
Sterkte met haar! Hoe oud is ze? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sterkte met haar! Hoe oud is ze?

Wat naar dat je niet weet waar het aan ligt! Ik zou voor de zekerheid alles even goed ontsmetten.
melody7 schreef:SterkteWat naar dat je niet weet waar het aan ligt! Ik zou voor de zekerheid alles even goed ontsmetten.
. 

melody7 schreef:Balen dat het bouwen stil ligt beert! Gelukkig is het vrij warm, dan vinden ze het iets minder erg om in een klein hok te zitten
. Ik had twee zeilen over het hok gelegd, maar die gebruiken wij normaal alleen om ergens onder ofzo te leggen. Nooit gezien dus dat ze vol met kleine gaatjes zaten.. maar goed, er waren nog wel droge stukken in het hok gelukkig. Al gaat het morgen teveel regenen, dan moeten ze even klein blijven zitten.
ik lees wel af en toe jullie verhalen.
Helaas zit daardoor het andere dametje wat ik nog heb, Saartje, alleen, wat me behoorlijk aan het hart gaat
Een andere cavia erbij nemen is helaas voor ons geen optie, daarom ben ik voor haar opzoek naar een huisje waar ze weer samen met andere cavia’s komen te zitten. Ik woon in Hoofddorp en heb al contact opgenomen met de caviaopvang in Haarlem, maar helaas nog niks vernomen.
DubbelFun schreef:@Juliette: wat sneu. Sterkte !!
Hopelijk vind je een goed adresje voor haar, ze is ook de jongste niet meer tenslotte.