Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Heb geen ervaring met ''mest'' onderzoeken bij hond. Met paarden heb ik er absoluut geen goede ervaringen mee.
Azmay schreef:kiwiwitje schreef:Heb geen ervaring met ''mest'' onderzoeken bij hond. Met paarden heb ik er absoluut geen goede ervaringen mee.
Ik heb ook gemengde gevoelens, tot nu toe is de ontworming echt wel een aanslag geweest op het lijfje van Lilith dus liever niet. Maar de oudste heeft ook echt nog nooit klachten gehad van wormen, net als de rest van de volwassen honden eigenlijk dus wil zeker niet te vaak ontwormen.
O wat spannend die bevalling![]()
Hond uit handen geven is niet fijn, maar klinkt alsof het goed geregeld is
Kaus schreef:Dat klinkt mij als overprikkeling ZoZenn. Moet zeggen dat ik het hier niet zo ken maar bijvoorbeeld aan het einde van de frisbee les merk ik wel dat Dundy het allemaal wel best vindt. Hoeft allemaal niet zo goed meer gevangen te worden, hoeft niet zo hard meer gelopen te worden en die frisbee kunnen we ook wel wat langer in de bek houden.
Dat autorijden denk ik echt dat hij misselijk is of het echt niet leuk is. Zou toch kijken of je hem in een bench kan vervoeren en daar een kleed overheen doen. Of je raam afschermen maar weet niet wat daar precies legaal en veilig van is
Misschien is hij nog wel aan het ontprikkelen van de familiedag. Dexter is altijd de dinsdag ook moe als hij maandag op cursus is geweest.
Zijn hier mensen die ervaring hebben met biothane halsbanden (en eventueel riemen)? Ik vind het zo'n drama hoe vies alles hier steeds is en dan moet ik het weer afspoelen en is het nat en kunnen ze het niet om en gewoon bah allemaal. Biothane lijkt me ideaal maar heb het nog nooit gezien. Zag het vandaag toevallig in een winkel hangen (had er al eerder naar gekeken) en het leek heel mooi maar is het ook een beetje handig en comfortabel? Vooral de lijnen lijken me misschien niet heel lekker in de hand liggen? Maar wij hebben dan ook ultra softe met neopreen gevoerde lijnen
kiwiwitje schreef:Wat is ze al groot Diandra! Knappe pup!
Haha Mercury, ze zijn ook heel aaibaarJe mag het altijd eens proberen!
Dat mooie zijn de meningen over verdeeld. Voornamelijk door de Oren in combi met de rasstandaard
En ik hoop dat chick haar litteken kwijt raakt op haar neus