Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Sastaic schreef:Ik heb zhena gewoon bravecto gegeven en ze leeft nogik geloof niet zo in al de slechte verhalen, zulke dingen worden vaak de wereld in geholpen door concurrentie van het merk.
Tot je het zelf meemaakt, dan piep je wel anders.
KimD schreef:Sastaic schreef:Ik heb zhena gewoon bravecto gegeven en ze leeft nogik geloof niet zo in al de slechte verhalen, zulke dingen worden vaak de wereld in geholpen door concurrentie van het merk.
Tot je het zelf meemaakt, dan piep je wel anders.
Azmay schreef:Die goedkope vlooienbandjes zijn een goede tip
Meteen een kookwas aan, zou boven natuurlijk eigenlijk ook moeten doen maar ik zie er echt vreselijk tegenop allemaal.. Kat en honden komen beide niet boven dus ga dat in ieder geval minder intensief doen. Dan de auto ook nog, want daar is ze zaterdag zowel voor als achter in geweest![]()
Heb nu zelf overal jeuk, geweldig hoe een brein werkt
Zoe_97 schreef:als die overlijdens echt door bravecto waren, waarom heeft dan nog geen 1 baasje een autopsie toegestaan? als je zo zeker in je schoenen stond dat het door bravecto kwam dan liet je dat toe.
Citaat:Een vrouw uit Reuver heeft haar hond wel laten onderzoeken, en dat is nog steeds een lopende rechtzaak. Maar ik ga er helemaal vanuit dat ze die gaat winnen.
KimD schreef:Azmay schreef:Die goedkope vlooienbandjes zijn een goede tip
Meteen een kookwas aan, zou boven natuurlijk eigenlijk ook moeten doen maar ik zie er echt vreselijk tegenop allemaal.. Kat en honden komen beide niet boven dus ga dat in ieder geval minder intensief doen. Dan de auto ook nog, want daar is ze zaterdag zowel voor als achter in geweest![]()
Heb nu zelf overal jeuk, geweldig hoe een brein werkt
*schopt onder je reet* ga het echt even doen! Hoe langer je wacht, hoe erger het wordt en hoe sneller ze zich ontwikkelen.
Als je het nú meteen goed aanpakt heb je er alleen maar profijt van, want des te kleiner blijft de besmetting!
Stoomreiniger in huis toevallig? Anders daar de auto even mee doen, die worden meestal boven de 100 graden. Daar gaat ook alles dood van.
Zoe_97 schreef:als die overlijdens echt door bravecto waren, waarom heeft dan nog geen 1 baasje een autopsie toegestaan? als je zo zeker in je schoenen stond dat het door bravecto kwam dan liet je dat toe.
Sastaic schreef:Zoe_97 schreef:als die overlijdens echt door bravecto waren, waarom heeft dan nog geen 1 baasje een autopsie toegestaan? als je zo zeker in je schoenen stond dat het door bravecto kwam dan liet je dat toe.
Dat is dus ook wat ik mij afvraag. En die pipetjes komen ook in de bloedbaan, dus erop en erin is voor mij hetzelfde
Azmay schreef:KimD schreef:
*schopt onder je reet* ga het echt even doen! Hoe langer je wacht, hoe erger het wordt en hoe sneller ze zich ontwikkelen.
Als je het nú meteen goed aanpakt heb je er alleen maar profijt van, want des te kleiner blijft de besmetting!
Stoomreiniger in huis toevallig? Anders daar de auto even mee doen, die worden meestal boven de 100 graden. Daar gaat ook alles dood van.
Ik ben er ook mee bezig, maar het duurt niet lang meer of ik sta het jankend te doen. Heb gewoon serieus de energie er niet voor![]()
Net naar de Aveve gereden voor pipetten en toen naar de Action voor bandjes voor in de stofzuiger en stort eigenlijk helemaal in nu.
Huis was al 3 weken niet meer gezogen dus moet nu eerst het vegen nog af maken. Het huishouden groeide me al boven het hoofd en dit kon ik eigenlijk niet gebruiken..
Wat bravecto betreft, ik vind ontwormen ook al akelig omdat het het lichaam toch best wat aan valt. Niet alleen de kwade organismen gaan er aan. Als ik het even kan laten werk ik niet met vergif, zeker niet inwendig.
xLaraaj schreef:Ik heb deze keer Simparica gegeven. Wat blijkbaar het kleine broertje is van Bravecto.
Mijn eigen fokker raad dit ook aan en ken nog mensen die dat geven aan hun aussies etc.
Ik heb op mijn manege al eens aan autopsie gezien van een paard. Was absoluut niet mooi om te zien (scheelt dat ik zo'n dingen allemaal graag heb) maar als ik niet zeker ben van de oorzaak en het kan zijn door een medicijn en daarmee zou je het kunnen weten zou ik dit zeker doen. Zowel bij mijn hond als mijn paard.
KimD schreef:Ach meid toch!![]()
Niemand die je een uurtje kan komen helpen? Ouders, vrienden, vriend?