Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMeKV schreef:Wat geef je van voer? Wat ik op de foto zie liggen is geen kuikenvoer....
Voor een kuiken is wat er op de foto te zien is en je aanbied veel te groot. Die eten dit nog niet.
Meelwormen zijn in begin stadia zelfs slecht voor kuikens, gezien ze deze nog niet kunnen verwerken.
Haal meel of kuiken korrel zodoende de kuikens van in de start volwaardig vitamines krijgen...
Volgens mij ligt daar de bron van je problemen daar.
Succes
Veriye schreef:Hier hetzelfde cruesli.
Een van de kippen was broeds en ze zag er erg bleek uit, dus gelijk kijkje genomen en jap.. Bloedluis... Heb nu alles eruit gehaald en met Dasty ingesproeid. Wij hadden altijd dat hennepvezel met eucalyptus en vorig jaar nergens last van gehad. Nu was dat laatst bij de winkel op en nu bloedluis. Baal ik van. Maar goed. Nu iedere tweede/derde dag tea tree oil verdunnen en sproeien. Hoop dat wij er zo vanaf zijn
cruesli schreef:Veriye schreef:Hier hetzelfde cruesli.
Een van de kippen was broeds en ze zag er erg bleek uit, dus gelijk kijkje genomen en jap.. Bloedluis... Heb nu alles eruit gehaald en met Dasty ingesproeid. Wij hadden altijd dat hennepvezel met eucalyptus en vorig jaar nergens last van gehad. Nu was dat laatst bij de winkel op en nu bloedluis. Baal ik van. Maar goed. Nu iedere tweede/derde dag tea tree oil verdunnen en sproeien. Hoop dat wij er zo vanaf zijn
waar doe je dasty op? En spray je de kippen zelf ook nog ergens mee in of mag dat weer niet?
Ik heb gegoogled en we gaan nu roofmijten bestellen, of werkt dat juist niet goed genoeg?