Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSannee schreef:Hier de resultaten van de shoot binnen gekregen, zo blij mee![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bielsje schreef:Wat leuk Kaplaars!Wanneer komt de gezinsuitbreiding??
Wij zijn al lang op zoek naar een huis met oprit. Chef blijkt dezelfde verlangens te hebben maar die heeft in 5 seconden een oprit voor zijn huis gecreëerd![]()
[ Afbeelding ]
Pup neemt het huis over...![]()
![]()
StalMelyn schreef:Wij gaan morgen op vakantie naar Ouddorp met Bonne en hij is al heel de dag zenuwachtig. Zodra hij ziet dat je gaat inpakken heeft hij geen rust meer in de kont.
Hebben die van jullie dat ook? Ik herken bij de vorige honden ook. Ze weten het gewoon.
Maartje_M schreef:
Deniseee96 schreef:Hahaha Sanne, het is inderdaad niet echt een afkledende foto zo![]()
Winnie heeft sinds deze week een antenne![ Afbeelding ]
s1993 schreef:Onze jongen worden steeds meer maatjes, ik merk dat Obi nu ook Jabba gaat opzoeken in plaats van altijd andersom. Jabba gaat wel een stukje kleiner blijven, niet gek want Obi is echt groot voor het rasJabba is inmiddels bijna een half jaar.
[ Afbeelding ]
MissYvette4u schreef:Onze pup (inmiddels 2 jr) gaat 'boos' in zn mand zitten
totdat hij ziet dat we zijn spullen (zijn riem ed in zijn eigen rugzak) ook mee inpakken
dan idd ook geen rust meer.
We pakken zijn rugzak pas op t laatst in
Eenmaal in de auto is de rust er weer.
[ Afbeelding ]
Fortitude schreef:Hallo allemaal, ik zou me hier ook graag melden als dat mag![]()
Ik ben niet altijd even goed in topics bijhouden, maar ik lees sowieso wel alles en er worden hier zo te zien super handige tips uitgewisseld!
Wij hebben sinds zaterdag een Appenzeller meisje in huis, nu 14 weken oud. Het is echt een super lief dier, hartstikke makkelijk, leert ontzettend snel. Is nu al helemaal geliefd bij alle kinderen op het plein hier, ze vindt alles best. Tot zover gaat het dus echt super goedhet ras was uiteraard een bewuste keuze, dus we zijn wel voorbereid op nog wat hobbels in de weg.
Oh. Ze heet Elsamet dank aan onze dochter
![]()
Ik vond het een win na 'Hammie de hamster'.
[ Afbeelding ]
StalMelyn schreef:Ja ik had de foto's zo snel binnen. Hij is toch ook om op te vreten
[ Afbeelding ]
Ik vind het nog steeds af en toe een speelgoedhondje
love_mandy schreef:Ik heb de foto’s van onze Halloween shoot binnen. Echt genieten, vind ze zo leuk geworden.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit commando heeft bij hem ook echt lang geduurd. Hij snapte echt totaal niet wat de bedoeling was, tot ik het een aantal maanden geleden nog eens probeerde. In ene viel het kwartje en nu kan hij netjes zijn hoofd op de grond of ergens op leggen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit is echt m’n favoriet
Kaplaars schreef:Vandaag is Femm bij ons langskomen en ik ben zo blij met het resultaat! Ze zijn maar zo kort zo klein, daarom vind ik het leuk om dit soort herinneringen te hebben.
[ Afbeelding ]
@femkelindersphotography
Reeltje_5 schreef:
Fem schreef:MissYvette4u schreef:Onze pup (inmiddels 2 jr) gaat 'boos' in zn mand zitten
totdat hij ziet dat we zijn spullen (zijn riem ed in zijn eigen rugzak) ook mee inpakken
dan idd ook geen rust meer.
We pakken zijn rugzak pas op t laatst in
Eenmaal in de auto is de rust er weer.
[ Afbeelding ]
Hi Elmo,
Wat leuk om jou ook hier te zien. Wist niet dat je op bokt zat.
Wij hebben elkaar al wel eens op shows gezien, als Elmo met Kim de ring in mocht.
Bielsje schreef:Vanochtend had ik voor het eerst dat hij iets wilde (weet niet wat natuurlijk want dat weet ik dus nooit bij hem), dat hij tegen me op kwam staan en in piranha modus ging (zonder me te raken) en dat ik zei, joh richt je ff ergens anders op... Dat ik een 'okee' kreeg ipv een middelvinger. Hij is nu al 24 uur iets te lief en ik merk dat ik gewoon zit te wachten op een uitbarsting