_Tarzan schreef:Goeiemorgen! Volgens mij heb je een bad-ear-day Pumba

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Coconut schreef:Echt kijken wat eerlijk is tegenover zo'n konijn. Heeft het pijn? Tolt het veel of staat alleen z'n koppie een beetje scheef nog?
Gigixponys schreef:Heel dubbel. Toen mijn konijntje EC had, had ik voor mezelf gesteld dat ik hem liet inslapen als hij niet meer zindelijk was (als de achterhand niet meer werkt dus). Uiteindelijk is hij nooit zo ver achteruit gegaan gelukkig, dus geen idee of ik het effectief gedaan zou hebben. Hoe lang is er al geen verbetering meer?
MoppieFilou schreef:[naam], een vraagje voor jou. Hoe gaat het nu met eten bij Tarzan? En welke aanpassingen doe je voor hem? Lilly haar tand is weer vreselijk lang dus morgen even de DA bellen, en wil meteen vragen of hij toch niet alle voortanden eruit wil halen.
Rebecca schreef:MoppieFilou schreef:Rebecca, een vraagje voor jou. Hoe gaat het nu met eten bij Tarzan? En welke aanpassingen doe je voor hem? Lilly haar tand is weer vreselijk lang dus morgen even de DA bellen, en wil meteen vragen of hij toch niet alle voortanden eruit wil halen.
Hij eet gewoon![]()
Snij de groenten fijn , is nog aftasten maar hij eet het prima . Hooi is geen probleem , zowel de ruif als op de grond. Brokjes strooi ik gewoon kan hij van de grond oppakken (daar twijfelde ik aan , maar lijkt gewoon alsof ie tanden heeft ) . Als je het niet wist dan merk je niks aan hem