Anders zwembadje in de tuin zetten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gribaldi schreef:Ik weet niet waar je precies woont maar ervaar dat hier niet hoor. Bijna overal zijn honden welkom. En op het strand wil je nu toch niet met je hond komen, verbrand levend zijn poten op dat zand![]()
Skippy01 schreef:gribaldi schreef:Ik weet niet waar je precies woont maar ervaar dat hier niet hoor. Bijna overal zijn honden welkom. En op het strand wil je nu toch niet met je hond komen, verbrand levend zijn poten op dat zand![]()
Ik ben normaal meelezer hier (geen pup uit 2019 maar uit dec 2015) , maar hier zijn honden van 1 mei tot 1 oktober nergens welkom. Er zijn een paar plaatsen waar bluswater wordt opgeslagen, daar mogen ze in - maar daar stikt het al van de blauwalg nu, en zelfs botulisme op sommige plaatsen. Het dichtstbijzijnde bosven zit ook vol blauwalg. En verder zijn ze dus niet welkom in de zwemplassen en zijn er geen beekjes, meertjes etc. Dus voor de honden afzien
Edit: ik zit dus in dezelfde regio als MvdEnde
kiwiwitje schreef:Hoe lang geleden is de kennelnaam naar de FCI gegaan
Kimvicious schreef:Zo dat is luxe Nynkster! Mooi strandje ook zo!
Hier mag ook officieel nergens door de honden gezwommen worden maar als ik om zes uur smorgens al ergens als enige loop dan mag Skye best even dobberen haha. Verder moet ze het doen met de ventilator, badje en tuinsproeier.
Of zoals vandaag op stal, in het woonhuis van mn baas voor de aircoslimme puppy haha.
Simoonzel schreef:Het is bij ons in huis heet maar gelukkig nog onder de 30... gewoon helemaal niks uitvoeren is de enige oplossing eigenlijk. Op werk heb ik gelukkig airco maar waar de honden normaal zitten helaas niet, dus Popo blijft thuis.