Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.

De dode jongen kreeg ze zelf niet helemaal eruit, dus ik heb haar bij die vier moeten helpen. Met Utah lijkt het gelukkig redelijk te gaan, heel moe natuurlijk maar ik hoop dat ze het eten nu weer op gaat pakken.
. Gelukkig heb je kunnen helpen en ben je mams niet verloren maar droevig is het zeker wel !
melody7 schreef:Ja dat denk ik inderdaad ook, een week later zou Utah niet overleefd hebben.
De levende baby begint toch wat alerter te worden dus we kijken even of ze knaagdiermelk aan wil nemen. Dat pushen we niet, als ze het niet aanpakt is het duidelijk dat het niets wordt. Ik vind het ook zo sneu om haar dood te laten gaan zonder iets te proberen
?
!
DubbelFun schreef:@melody: kijkt Utah er wel naar om ??
@mjetterd: geniet er maar flink van, want dat zijn met een paar weken al geen baby's meer

en na 3 a 4 maanden zorgen ze al voor nageslacht als je ze bij elkaar laat zitten. 
Ze ligt nu normale geluidjes te maken. Ik hoop maar dat het doorzet, hopelijk kijkt Utah dan ook naar haar om als ze zelf weer wat beter is. Maar goed, realistisch gezien is de kans natuurlijk niet heel groot dat de baby dit overleefd.
.