Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, Rambo ligt boven op de krabpaal en Boris ligt maar 1 etage lager . Rambo snurkt gewoon door

Beloven schreef:Ik vind zon witte bengaal echt gaaf. Maar de centjes.. Au.
Crines schreef:Die opgroeifoto's zijn echt gaaf.
Maine Coons vind ik echt heel mooie katten![]()
Begalers ook.
Ik ken niet zoveel van raskattan, maar die heb ik altijd mooi gevonden.
Ook wel zo'n hele bleke met wat grijs of beige. De naam ontglipt me maar ken wel een kleurnaam (Seal Point?)
die heb je in 3 soorten, en ik denk dat Crines doelt op de Seal Lynx Point. Je hebt de Seal Lynx Point, die worden wit geboren en de aftekening wordt steeds zichtbaarder, maar die blijven vaak vrij licht en houden altijd blauwe ogen, de Seal Mink is wat donkerder, wordt inclusief aftekening geboren en krijgen vaak groene/aquablauwe ogen, en dan heb je nog de Seal Sepia, de donkerste van het stel, die hebben meestal groene ogen. 
Laat ik maar niet zeggen hoeveel ik voor mijn fokpoezen heb neergelegd, want dat is nog ongeveer het dubbele of meer van wat ervoor betaalt als huisdier. Beloven schreef:Ik wil later als er geld is nog wel heel graag eentje hoor, dat is ook echt een droomkat, hihi.
Verder vind ik ragdolls ook heel gaaf, dat haar valt nog wel mee, maar die Main Coons zijn nog erger geloof ik?
als ik op een show sta heb ik altijd een beetje medelijden met de mensen die een uur voor de keuring al aan het kammen moeten en er hele bossen haar afhalen, wat een werk! Maargoed die zullen weer medelijden met mij hebben als zij rustig met hun zwaar relaxte kat naar de keurmeester lopen, en ik die van mij met moeite in bedwang kan houden.
.

die staan ook nog op mijn verlanglijstje.
standaard kattenpootjes op al mijn meubels haha.