Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seni schreef:Apart Karin! Misschien met ballen gooien en dan sliding stop? Bodhi heeft dan ook wel eens wondjes op der hakjes.
Citaat:Gaan bij jullie de behendigheidslessen nog door? Hier liggen ze al 2 weken stil door slecht weer
Neej schreef:Da's dus jammer.. Ik zou ook eigenlijk niet weten wie dat hier in de regio nog meer geeft eigenlijk... Je kunt iig altijd even komen kijken, als je eens tijd hebt. Ook hier en daar een lesje kan leerzaam zijnCheck de (inmiddels na veel problemen weer werkende) site anders even voor het telefoonnummer
xChantal94 schreef:Hij doet gewoon echt niks, haha. Hij rent niet, snuffelt niet (zit dan ook aan de lijn), blaft niet. Hij staart me ook niet aan. Hij negeert me eigenlijk gewoon. En dan kan ik hoog en laag springen, lekkere dingen hebben of een leuk speeltje; nu hij aan het puberen is ben ik gewoon echt niet interessant op het veld.
Ik overweeg om tussendoor vrij te gaan oefenen daar op het veld.
En overigens dat als ik thuis oefen vind hij het juist erg leuk en is hij ook enthousiast.
JustJoyce schreef:Neej schreef:Da's dus jammer.. Ik zou ook eigenlijk niet weten wie dat hier in de regio nog meer geeft eigenlijk... Je kunt iig altijd even komen kijken, als je eens tijd hebt. Ook hier en daar een lesje kan leerzaam zijnCheck de (inmiddels na veel problemen weer werkende) site anders even voor het telefoonnummer
Ik heb toch afgezegd voor de cursus op donderdag. Gisteren een proeflesje meegelopen, maar denk dat het te druk is voor Chef zijn koppie twee plaatsen lessen op toch net even andere manier.