Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:26

Ja bij Arya was het een combinatie met zand omdat ze gerold had met spelen en die combinatie is toch minder fijn vind ik dan; nat en zand, ook al was ze niet zeiknat en was het maar oppervlakkig haha. Gelukkig hebben we fijne droogdoeken en is het wel snel weggewreven als het zo oppervlakkig is. Met op de bank liggen enz is het wel fijn als zand er zoveel mogelijk uit is en ook de haren niet zo nat zijn, zeker nu ze vreselijk verhaart op het moment.

Verder vind ik het heerlijk om te wandelen nu en Arya geniet er ook echt van <3 Lekker rustig overal ook haha.

arabella
Wat fijn van je nieuwe baan en dat je gelijk wat vastigheid hebt met een 40uur contract. Klinkt ook erg interessant met lab taken! Veel succes en plezier. Wanneer start je?

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:32

Denise dat kan dus niet, we zijn vanochtend een stukje in de buurt wezen wandelen en dat is alleen gras, daar zit verder niks tussen... Dit kwam ook echt om 2 uur pas terwijl die dikke neus om 10 uur vanochtend al was, heel maf... Maar gaat nu een stuk beter gelukkig, alles lijkt weer bijna zo goed als dun/normaal te zijn :D

Arabella wat fijn, gefeliciteerd!

xDenies

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:34

Nee het was ook niet bedoeld van, 'het moet dat zijn', maar meer van dat het er zo heftig uit ziet!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:34

@xDenies ik heb gewoon een katoenen mondkapje, wel een “dubbele” zodat er een filter in kan.

@Arabella wat supertof, gefeliciteerd! *\o/* klinkt als tof werk!

@CB ja wordt zo murky hè water met zand. Dan blijft het zand ook zo plakken als het nat is.
Ik had laatst voor Ot bij de Hema een hele fijne microvezel handdoek gehaald. Denk dat ik er binnenkort nog maar even eentje haal! Dat zijn ook fijne droogdoeken.

Net ook maar even wat hersenwerkjes gedaan met Ot vanwege het weer. Nu ligt ze languit in de bench te slapen. Wat een leven :+

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:35

xDenies schreef:
Nee het was ook niet bedoeld van, 'het moet dat zijn', maar meer van dat het er zo heftig uit ziet!

Ah ik snap hem haha ^^ Ja het is echt maf! Die bultjes kwamen ook echt plotseling en snel opzetten, vandaar toch maar even tripje DA, zeker zo voor het weekend... Wel fijn want die zaten echt bomvol met afspraken maar mocht toch gelijk komen!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:43

Ymor, wij hebben dat gezeik ook eens gehad. Dundy gebeten door een DH en baasje wilde gewoon weglopen zonder gegevens. Tig hechtingen in z'n flank, drama, je ziet het litteken nog zitten. Rekening was 'maar' 80€ dus niet te vergelijken met jouw rekening, maar baasje blokkeerde direct onze nummers. Ze was berucht in de wijk dus al snel achter gekomen waar ze woonde. Aangetekende brieven verstuurd die ze weigerde en ook de deur ging niet open. Uiteindelijk maar opgegeven. Maar voel me er nog steeds boos over als ik eraan denk :7 Hopelijk pakt het voor jullie positiever uit!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 18:20

Gefeliciteerd Arabella :D

Fijn dat t al beter gaat met Mulan!

Hier gaan ze vanaf 1 juli weer beginnen met de ringtraining. Dus dan gaan we gewoon weer :D ondanks dat er geen shows zijn voorlopig.
Boellie en Chicka vandaag getiterd. Boellie staat op 6-6-6 dus die mag 3 jaar weg blijven. Chicka is niet zo hard gestegen helaas. Dus die mag volgend jaar terug op controle titer.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 18:21

@arabella joehoe, gefeliciteerd! Fingers crossed dat het naar je zin is *\o/*

@kaus jeetje, kon de gemeente daar niets mee? Niet per se voor het geld, maar gewoon, voor het nemen van verantwoordelijkheid... :\

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 18:23

Arabella gefeliciteerd klinkt als een leuke baan.

Kiwitje gelukkig er weer ff vanaf. Fijn weer bijna ringtraining.

Cursebeaker weer een behoorlijke bestelling.

Gelukkig dat het weer beter gaat met Mulan.

Warboel leuk Otje ff op werkbezoek en jullie matchen perfect.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:13

Jullie gaan hard dus ik lees even niet alles bij. Ik ben vooral heel blij dat ik weekend heb hahaha.

Vandaag had ik een silken windsprite pup op werk! Echt een super leuk hondje. Ik denk geen familie van Otje haha maar wel heel toevallig, heb er nog nooit eerder eentje gezien.

Hier ook zo'n stomme agressieve rottweiler :(

Afbeelding

Grapje uiteraard :')
Dit is een kruising van een collega, en dikke matties met mijn schaap.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:17

Haha wat leuk Simoonzel! Otje heeft 3 bruine zusjes en een bruin broertje. Had je de naam gevraagd toevallig?

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 20:36

@simoonzel haha, ja die ziet er heeeeel eng uit ook :') toch nét even een andere uitstraling dan die van gisteren _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 20:40

Ik loop met Bodhi lekker op straat. Het is rot weer dus iedereen zit lekker warm binnen (dat denk ik altijd maar haha) en ik was een beetje in gedachten verzonken. We lopen naar de stoeprand om over te steken en ik zie een fietser aankomen dus Bodhi netjes blijf en zitten. Ik nog steeds een beetje in gedachten verzonken en ineens, 'MOOIE HOND HOOR!!', en dan echt half schreeuwend. Ik maakte er bijna een sprongetje van want zo ver was die fietser niet van me vandaan :P (reed ergens op t midden van de weg), dus ik roep een beetje beduusd, 'Oh dankjewel', en geef Bo t commando om over te steken. Moest toen wel stiekem lachen haha.

Mera deed het ook heel goed met wandelen, beetje jammer dat ze blafte naar een knuffelbeer in het raam en vervolgens een paar ramen verderop naar plakstickers op het raam (in de vorm van twee katten). Alsof ze die nog nooit eerder heeft gezien .. leuk hoor zo'n hond die letterlijk om zich heen kijkt. Vervolgens wel een mooie wandeling met veel focus voor mij en kon mooi op nette afstand twee loslopende honden passeren zonder focus te verliezen. Knappe puppy! (uh .. nouja ..) *\o/*

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 20:44

Haha @Denies 'puppy' is echt niet meer aan de orde hoor! Ze is al een hele jongedame! :Y)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 20:49

Skippy01 schreef:
Haha @Denies 'puppy' is echt niet meer aan de orde hoor! Ze is al een hele jongedame! :Y)

Ssssst, stiekem …

Afbeelding

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:32

@denies die van jou is tenminste lekker subtiel...

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:49

Hahahaha, op dit moment wel ja :P Charmant hoor!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:54

Ja, echt hoor :')
Hij kán heus charmant zijn, maar nu even niet <<)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:06

Ahh Mera is zo schattig en knap <3

En Toob... zeer charmant :)) _O-

Hier ook zo’n charming hond
Afbeelding

Maar stiekem.... :+:
Afbeelding

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 23:10

@warboel ow Ot doet hetzelfde als Toobs! Die lange poten ook hè :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 23:46

Kreeg er net ook weer één vol in m’n gezicht toen ze bij me kwam liggen :')

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 09:35

Warboel schreef:
Haha wat leuk Simoonzel! Otje heeft 3 bruine zusjes en een bruin broertje. Had je de naam gevraagd toevallig?

Ja het was een klant dus ik heb alle patiëntgegevens :P
Is Otje van 15 maart? Dan is het een zusje! Deze was inderdaad bruin.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:26

Dat moment dat je rustig aan t wandelen bent. Je met een grote hond incl geel waarschuwingsband staat. En een oudere mevrouw voor je neus haar kleine zwarte hondje losklikt van de riem ........ |o

Alles ging goed, ben heel verstandig een andere kant opgegaan en overgestoken, haha. (Honden mogen hier niet los overigens).

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 11:21

Simoonzel schreef:
Warboel schreef:

Ja het was een klant dus ik heb alle patiëntgegevens :P
Is Otje van 15 maart? Dan is het een zusje! Deze was inderdaad bruin.

Ja van 15 maart idd! Leuk :D super toevallig. Dr zusjes zijn ook zo leuk <3

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 12:23

Wat leuk dat je het zusje van Otje gezien heb. Warboel heb je zelf ook contact met sommige?

Wat kan ik het beste doen met Senna? Sinds die veranderd is van voer eet ie ineens uit de kattenbak. :+